Førti i Vegas.

Re: Førti i Vegas.

Heftig "Førti-feiring" dette SudCaravelle....så utrolig artig ut. (Blir jo spennende å se hvordan du kommer til å feire 50...;) )

Takker for flott rapport - ser frem til TR fra din forestående tur.

God :fly tur ønskes!

Heftig "Førti-feiring" dette SudCaravelle....så utrolig artig ut. (Blir jo spennende å se hvordan du kommer til å feire 50...;) )

Takker for flott rapport - ser frem til TR fra din forestående tur.

God :fly tur ønskes!

Takker takker HS.. Blir nok roligere ved 50 ;)

Gleder meg til din neste rapport ogsaa??

Takk for flott TR!

Kan man spørre hvilket selskap dere brukte på helikopter der borte? Har planer om en tur selv i sommer...

Takk for flott TR!

Kan man spørre hvilket selskap dere brukte på helikopter der borte? Har planer om en tur selv i sommer...

Ser ut som de brukte sundance helicopters de er etter hva jeg husker blant få som flyr fra hovedflyplassen LAS.
Vi fløy med dem over hoover dam og så skumringen over Las vegas på vegen tilbake, anbefales.
Ble hentet på hotellet i limmo. Ikke var det dyrt heller.

Steike for en feiring !!!!!!!
Det kaller jeg aa gi full gass :cool:

Takk for titten, meget bra :)

Meget bra måte å feire 40 årsdagen på da! Vegas er så harry at det (nesten) blir kult! :-)

Har flydd helikopterturi Vegas én gang og da med Maverick Helicopters. De virket solid fra A til Å, så kan gjerne anbefale dem. Den turen vi hadde var Silver Cloud som jeg ser nå koster $399 pr pers. Det de ikke skriver på tur-infoen er at helikoptrene lander midtveis i turen for fylling av drivstoff, så en får strukket litt på bena og byttet litt seter. De har en annen tur som innkluderer landing nede i selve Grand Canyon, men etter min mening er ikke dette verdt $100 mer.

Med i turen er også limo-pickup (*) på hotellet, og bringing med tilbake til hotellet. Med limo menes her mer kategorien "minibuss", så forvent ikke stretch limo, men uansett behagelig å bli hentet og levert. Av de fire timene turen tar fra hotellet til en er tilbake, så er det ca halvparten av tiden i helikopter, så det er relativt mye flyging for pengene.

Last edited:
Back