LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
Første stopp på på EuroTour 2-2006
Så var vi gang for riktig på AMS, koffertene hadde vi og da var det å finne en stor nok oppbevaringsboks som kunne romme alle tre i underetasjen. Hva gjør for å huske hvilken boks vi valgte, jo tar et IXUS bilde som dette:
Nå trengte vi ikke å bekymre oss for at hukommelsen skulle svikte oss, og da var det bare å komme seg opp trappene til takterrassen.
Det tok ikke lang tid før to av musketerene var i gang med sin favorittsyssel.
Sannelig godt at KOG fikk tømt sitt tatletøy så tidlig på dagen
.... og jeg fikk være uten konkurranse resten av dagen :colgate:
Da får vi ta noen få bilder fanget under våre løpeturer rundt terrassen:
Privatair for KLM
To generasjoner stor-DC/MDer
Cargo ja, masse cargo-fly - her representert med Asiana 744F
Her er en til - N524MC - en tidligere Thai-maskin
En rose fra østen
Litt mer østen
Litt uvanlig var også denne Martinair A320 på spanske skilt
Men det var også sjeldenheter, hva med en PLUNA Uruguay 763ER?
Nå var det middagstid for oss og er man på takterrassen så er det Dakota Bar rett på innsiden av inngangen til terrassen som duger. Må vel innrømme at undertegnede var der på et besøk primært for å ta meg en røyk en halv time før, men tror du ikke KOG slo følge - så da ble det en god dobbel G&T sammen med røyken på meg og bare med G&Ten på KOG. Vi fikk da løst noen verdenproblemer og barnehageproblemer, mens presten forble på skattejakt ute.
Maten og følget vi fikk var god den, men oppholdet kunne ikke vare evig. Vi måtte haste videre, først ned til underetasjen får å få ut bagasjen og deretter for å sjekke inn hos Jet2 som skulle bringe oss til Leeds-Bradford International (LBA).
Siden flyturen foregikk når det var mørkt, så kommer det flere AMS-bilder fra air side i "Andre leg"-rapporten.
Da får vi avslutte med solsikker, bagasjetraller og litt mer
Til slutt får jeg også gratulere Fellowship med 48-årsdagen - vi traff nesten

Så var vi gang for riktig på AMS, koffertene hadde vi og da var det å finne en stor nok oppbevaringsboks som kunne romme alle tre i underetasjen. Hva gjør for å huske hvilken boks vi valgte, jo tar et IXUS bilde som dette:

Nå trengte vi ikke å bekymre oss for at hukommelsen skulle svikte oss, og da var det bare å komme seg opp trappene til takterrassen.
Det tok ikke lang tid før to av musketerene var i gang med sin favorittsyssel.

Sannelig godt at KOG fikk tømt sitt tatletøy så tidlig på dagen

.... og jeg fikk være uten konkurranse resten av dagen :colgate:
Da får vi ta noen få bilder fanget under våre løpeturer rundt terrassen:

Privatair for KLM

To generasjoner stor-DC/MDer

Cargo ja, masse cargo-fly - her representert med Asiana 744F

Her er en til - N524MC - en tidligere Thai-maskin

En rose fra østen

Litt mer østen

Litt uvanlig var også denne Martinair A320 på spanske skilt

Men det var også sjeldenheter, hva med en PLUNA Uruguay 763ER?
Nå var det middagstid for oss og er man på takterrassen så er det Dakota Bar rett på innsiden av inngangen til terrassen som duger. Må vel innrømme at undertegnede var der på et besøk primært for å ta meg en røyk en halv time før, men tror du ikke KOG slo følge - så da ble det en god dobbel G&T sammen med røyken på meg og bare med G&Ten på KOG. Vi fikk da løst noen verdenproblemer og barnehageproblemer, mens presten forble på skattejakt ute.
Maten og følget vi fikk var god den, men oppholdet kunne ikke vare evig. Vi måtte haste videre, først ned til underetasjen får å få ut bagasjen og deretter for å sjekke inn hos Jet2 som skulle bringe oss til Leeds-Bradford International (LBA).
Siden flyturen foregikk når det var mørkt, så kommer det flere AMS-bilder fra air side i "Andre leg"-rapporten.
Da får vi avslutte med solsikker, bagasjetraller og litt mer

Til slutt får jeg også gratulere Fellowship med 48-årsdagen - vi traff nesten
