Re: Første flyselskap etablerer base på Rygge fra 2008!
Det er Norwegian, enkelt og greit.
Det er Norwegian, enkelt og greit.
Originally posted by Bll spotter
Tror ikke Herlov, havde drømt om at det skulle blive et indlæg med så mange wievs, som det er blevet til. Jeg aner ikke hvad der kommer, men gætter på Ryanair har forsøgt at tryne Torp på prisen og ikke fået sin vilje, og flytter nu skidtet til Rygge.
Originally posted by BU662
EZY har en big pressekonferanse idag ved TLL....
Om de ogsa kommer til Rygge, har deres sjefer travle dager. Litt sporty
Tror ikke Herlov, havde drømt om at det skulle blive et indlæg med så mange wievs, som det er blevet til. Jeg aner ikke hvad der kommer, men gætter på Ryanair har forsøgt at tryne Torp på prisen og ikke fået sin vilje, og flytter nu skidtet til Rygge.
Originally posted by litt-amatør
Det hersker vel bred enighet om at det ikke er Ryanair som kommer. Å bytte flyplass sånn uten videre er vel ikke gjort i en håndvending selv ikke for Ryanair.![]()
Originally posted by SQ 777
De flyr på drøssevis av steder ganske nær hverandre.........
.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.