• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fornyelse Eurobonuskort.

Jeg har EBG, og det er samme maset hvert år med å få dette tidsnok. Ingenting går automatisk i hvert fall. I fjor var de ikke værre på det enn at de sendte ut fjorårets kort på ny, som jo da var i ferd med ågå ut, når jeg purret på det, så da var det jo bare å ringe på nytt.:rolleyes:
Kjedelig- får håpe purringen din virker :)

Enkleste er hvis man har mastercard og kan melde kortet savnet....da kommer det iløpet av en uke ;)

Fra ny status kom opp på min profil på sas.no tok det 5 dager før nytt diners/eb-kort kom i posten. Mastercard/eb-kort var noe tregere (1-2 uker), men til gjengjeld kom det hele 4 (!!) kort, alle med samme nr, CVC-kode og utløpsdato.
Prosessen gjentas snart, når ny status blir oppdatert på profilen.

Back