For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Etter mye om og men, her er mine endelige planer:

OSL-NCE-OSL 20 okt
OSL-NCE-OSL 26-27 okt

Totalt 3 900,- :D

For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Etter mye om og men, her er mine endelige planer:

OSL-NCE-OSL 20 okt
OSL-NCE-OSL 26-27 okt

Totalt 3 900,- :D

Hvordan og når fikset du billig retur på 27 okt? Bare funnet dyre billetter jeg.

Denne returen ble bestilt for ca en uke siden. Ser ikke noe billig der nå lenger desverre.

Et tips til de som er lei Wraps. Du kan bestille spesialmåltid på reiser over 90 minutter i PLUS. Bestilte nettopp AVML på reisen torsdag, så satser på et godt asiatisk varmt måltid på returen iallefall

Hvor bestiller du det? Via SAS nettsidene?

Nei, spesialmåltider må bestilles via 05400

Hvor finner man hva som er tilgjengelig? Finnes det i det minste en online meny? :)

Man kan bruke Lufthansa eller lot sin side til å legge spesial mat inn i bestillingen

Last edited:

Ser ut som jeg må gjøre endringer i mine planer og derfor ikke rekker første rundtur til NCE den 23. Noen ok alternativ fra 28. og ut måneden fra OSL eventuelt CPH?

Er spesialmåltider inklusive som Plus-kunde?

Isåfall skal jeg ta en telefon etterpå.. ;)

Så lenge man får tilbud om spesialmåltider er det alltid inklusive ja (dvs i PLUS i Europa og alle klasser interkontinentalt)

Vil ellers rapportere om en hyggelig tur til NCE i dag hvor det meste gikk på skinner. Landet ca 20 min før tiden og fikk dermed tid til å sjekke ut den knøttlille loungen der.
Snakket med den ene CC som var meget nyskjerrig på disse som reiste frem og tilbake i PLUS, hehe.
Traff ellers på andre hyggelige "raringer" som utførte akkurat samme operasjon som meg i dag.
I morgen er det duket for nok en tur til NCE, så håper at ting går like glatt som i dag

Argh SAS revenue er i gang igjen, ledig i A-klasse både bgo-osl og osl-nce, men skrur selvfølgelig opp prisen på gjennomgående. ITA priser ut i A, men får ikke dette til hos wideroe, sas eller expedia. Wideroe tillater heller ikke mer enn to leg pr dag når en skal sette sammen reisen, selv ikke om en velger å sortere på tid og ikke pris. Noen tips?

Last edited:

Ikväll startar jag min första resa för att behålla guldkortet. OSL-PRG-OSL.

Det var någon som hade valt mittsätet på första raden, så jag flyttade bak till 2F. Där finner ni mig och några flaskor mousserande vin ikväll.

Det var någon som hade valt mittsätet på första raden, så jag flyttade bak till 2F. Där finner ni mig och några flaskor mousserande vin ikväll.

Det sitter vel noen på 2E også, så det hjalp vel lite å flytte til 2F? Husk å ta med penger til musserende da :drunk:

Her er mini-iPad'en lastet med diverse episoder av "Man vs Food Nation" ved hjelp av Viaplay + diverse musikk på epletelefonen. Kombinert med Bose QC15 så blir det vel en grei og meningsløs tur/kveld ^_^

Undertegnede betalte ikke for musserende siste tur i plus(forrige uke).. :p

Det sitter vel noen på 2E også, så det hjalp vel lite å flytte til 2F? Husk å ta med penger til musserende da :drunk:

Her er mini-iPad'en lastet med diverse episoder av "Man vs Food Nation" ved hjelp av Viaplay + diverse musikk på epletelefonen. Kombinert med Bose QC15 så blir det vel en grei og meningsløs tur/kveld ^_^

När jag valde satt det en person på 2D, men den är nu också borta, så den raden är min :)

3D på utreise og 2D på hjemreisa på meg. Straks en tur i Loungen

Back