For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

23. Okt - OSL-NCE-OSL (5F - 3C)
25. Okt - OSL-NCE-OSL (5C - 6F)

08:55 - 11:55 - 12:45 - 15:35 :D

Totalpris 3941kr. Ikke galt for Gull, 2 poser taxfree, 12000 poeng og wrap :P

Last edited:

Blir enda person til på

25. Okt - OSL-NCE-OSL (6C - 6D). Ser ut som vi blir en god del folk på denne avgangen! 10st ifølge oversikten. Får håpe drikkevogna holder hele veien!

Blir enda person til på

25. Okt - OSL-NCE-OSL (6C - 6D). Ser ut som vi blir en god del folk på denne avgangen! 10st ifølge oversikten. Får håpe drikkevogna holder hele veien!

Herlig! Gleder meg til å møte dere alle! :)

Blir enda person til på

Da har de lagt til enda en rad med Plus da. Begynte med 4, så 5 og nå 6. Var det mye ledig plass i pluss nå eller?

Jeg er med OSL-NCE 25.10. Hadde 4A, men nå som det er åpnet opp for flere rader byttet jeg til 6F da jeg foretrekker F.
Var med forrige torsdag da planen var å rekke hjem til middag, men endte opp med noen timer i loungen i NCE og så SN NCE-BRU og SK BRU-OSL.
Jeg synes det nesten er for galt å ikke ta en tur innom byen når det er så mye bra servering der, så denne gangen tar jeg retur på lørdag for å få anledning til en aften med melorm og gresshopper på Restaurant Aphrodite.
http://restaurant-aphrodite.com/aphrodite/latable/alternative/alternative.htm
Og så satser jeg på at vinteren ikke lammer avganger fredag morgen slik at vi er fremme i god tid og jeg rekker en ålreit lunsj i byen ved ankomst.
Vi ses kanskje i kantina på OSL, eller på Le Grand Comptoir hvor kaffen er et hakk bedre.

Får ikke reist i morgen og fredag, men få avbestilt på 05400 var ikke bare bare. Mens jeg står på "vent" så faller jeg bare ut etter en stund og må prøve på nytt. :(

Slik ser 4703/4704 ut på fredag, 25.oktober.

Det er 6 rader plus på vei sydover og 7 rader hjemover.

Attachments

• 4703.jpg
    4703.jpg
    24.1 KB · Views: 371
  • 4704.jpg
    4704.jpg
    25.1 KB · Views: 368

Får ikke reist i morgen og fredag, men få avbestilt på 05400 var ikke bare bare. Mens jeg står på "vent" så faller jeg bare ut etter en stund og må prøve på nytt. :(

Bruk chaten, men den stenger 19.00.

Jeg ender selv opp med 20000 grunnpoeng på disse to turene til Nice, siden jeg har EBG fra før. Det er jo like mye som 2 t/r reiser til USA i whY!

Mildt sagt et kupp :)

Har booket OSL-PRG-OSL 31 oktober på SK4769 og 4768, så får jeg bruke de 24 timene med åpent kjøp (dvs jeg er klar over at billetten kan avbestilles uansett) for å finne noe annet. Synd PRG turen nå på torsdag er jævelig dyr, passer perfekt med noe torsdag kveld, ville sikkert ikke gjort no annet fornuftig.

Til folket her: Hvordan er erfaringa deres med å reise uten pass på disse turene? Er ikke sikker på om jeg rekker innom opphavet for å hente det.

Har booket OSL-PRG-OSL 31 oktober på SK4769 og 4768, så får jeg bruke de 24 timene med åpent kjøp (dvs jeg er klar over at billetten kan avbestilles uansett) for å finne noe annet. Synd PRG turen nå på torsdag er jævelig dyr, passer perfekt med noe torsdag kveld, ville sikkert ikke gjort no annet fornuftig.

Til folket her: Hvordan er erfaringa deres med å reise uten pass på disse turene? Er ikke sikker på om jeg rekker innom opphavet for å hente det.

Da jeg reiste OSL-PRG-OSL var det ingen kontroll av pass/ID på utreisen. På returen så sjekket gatepersonalet på PRG pass opp mot boardingkort ved ombordstigning. Vet ikke om det hadde fungert med f.eks. førerkort i stedet for pass.

Last edited:

Da jeg reiste OSL-PRG-OSL var det ingen kontroll av pass/ID på utreisen. På returen så sjekket gatepersonalet på PRG pass opp mot boardingkort ved ombordstigning. Vet ikke om det hadde fungert med f.eks. førerkort i stedet for pass.

Efter 2x CPH-PRG-CPH kan jeg melde at på første tur var passet ikke i brug, men på hjemrejsen i mandags bad de om at se det i PRG.

Det er jo IU kro på torsdag 31! ;)

Tror desverre ikke jeg har råd til morroa denne gang...

Samme sak med meg. Ingen passkontroll ut av Norge, men pass ved boarding i PRG. Jeg ville nok tatt med pass.:)

Samme sak med meg. Ingen passkontroll ut av Norge, men pass ved boarding i PRG. Jeg ville nok tatt med pass.:)

OK kanskje greit å være på den sikre siden da.

SK453 med MD blev inställd, så hoppade på SK1463 som gick 07:20. Där fick jag mittsäte, så var ingen bra start på dagen. Nu sitter jag dock i SAS nya relax-avdelning i guldloungen och njuter.
Får hoppas att det blir MD nu ner till Nice i alla fall.

Last edited:

Det blir inte SE-DIR då den lyfte från CPH till CDG för en stund sedan.

25/10: OSL-NCE-OSL (6C - 6D)
26/10: OSL-NCE-OSL (6F - 6F)

:-)

Back