• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyshow på Skien/Gjeiteryggen , noen bilder

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Flyshow på Skien/Gjeiteryggen , noen bilder

Var en liten tur på Gjeiteryggen igår og fikk med en ganske ok flyoppvisning. Fant meg ett fint sted å stå med kamera og fyrte løs :D

skien1001.jpg

skien1002.jpg

skien1003.jpg

skien1004.jpg

skien1005.jpg

skien1006.jpg

skien1007.jpg

skien1008.jpg

skien1009.jpg

skien1010.jpg

skien1011.jpg

skien1012.jpg

skien1013.jpg

skien1014.jpg

skien1015.jpg

skien1016.jpg

skien1017.jpg

skien1018.jpg

skien1019.jpg

Re: Flyshow på Skien/Gjeiteryggen , noen bilder

FR på Geiteryggen. Den var nye! Kanon bilder.

Jaja.. ryanair er fra Torp.. måtte smette innom der på vei hjem.. og den var klar til å ta av så da var det bare å knipse litt :D

I alle sine dager, hvordan er det mulig å få til slike bilder :fly :spin
Rett å slett "stunning". Bøyer meg i støvet.

Kjempe flotte bilder! Var der selv, men fikk på langt nær så gode bilder som det du har fått til! Suuuper serie!

@skyteam

Hvor sto du ?

Jeg var slem gutt og kjørte forbi sperringene til Grenland flyklubb, stilte meg pent på parkeringsplassen og holdt meg så diskret som mulig. Ingen som sa noe som helst heldigvis :)

Som vanlig var dette ett show der publiken sto med sola rett i fleisen mesteparten av dagen. What a bømb..

Jeg stod for det meste rundt området mellom Russian Warbirds og Dakota Norway, innimellom turene rundt på området for å kikke litt!

Back