Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Re: Flyselskap på facebook (Syting og klaging på SAS)
Tydelig at SAS vekker følelser i alle fall. Hvordan er det hos andre selskaper? Hos Swiss har jeg knapt sett en negativ kommentar, selv om de også daglig roter vekk bagasje og har forsinkede fly. Sutrer nordmenn mer enn andre?
Her er tråden fra innmelding i eurobonus
Tydelig at SAS vekker følelser i alle fall. Hvordan er det hos andre selskaper? Hos Swiss har jeg knapt sett en negativ kommentar, selv om de også daglig roter vekk bagasje og har forsinkede fly. Sutrer nordmenn mer enn andre?
Her er tråden fra innmelding i eurobonus
Steffen Nicolaysen SAS er best og i mitt hjerte. Veldig bra service;-);-)
Liker · Svar · 9 · 8. juli kl. 03:07 via mobil
Kristian Jensen Har minimum 2 fly reiser i uken, og reiser konsekvent med sas. Skyr Norwegian som pesten.
Hvorfor??
Jo, service hos Norwegian er minimal... Og bilettene er ikke billigere heller... Er avhengi av å ha full flex biletter, og ekstra bagasje.... Då slipper...Vis mer
Liker · Svar · 8 · 12. juli kl. 22:12 via mobil
Stein Lauritz Sund Korrupsjon satt i system. De som får dekket flyreisen av jobben bruker jo poengene privat. Med andre ord d.... de i hva billetten koster.
Liker · Svar · 6 · 12. juli kl. 17:45 via mobil
Trygve Ekhaugen Meld deg PÅ! JEG SPONSER TUREN VIA MINE SKATTEKRONER!
Liker · Svar · 4 · 12. juli kl. 19:28
Thore Thoresen Kan desverre ikke allted velge flyselskap sjøl.Men min erfaring sier at SAS er best.Uten tvil.Når jeg betaler og bestemmer sjøl,er der kunn SAS.
Liker · Svar · 3 · søndag kl. 02:20 via mobil
Terje Marthinusen flyr ikke med sas
Liker · Svar · 3 · 12. juli kl. 17:20 via mobil
Andreas Grimelund Flyr aldri med SAS. Jeg husker godt da Bergen-Oslo kostet 3.300,- og Bergen-København 5.500,-. Det var laveste pris.......før SAS fikk konkurranse fra Norwegian. SAS har loppet nordmenn for mer enn nok penger...!
Liker · Svar · 3 · 12. juli kl. 16:13
Christian H. F. Kamhaug Og få gratis wifi ombord! http://bit.ly/12YLh60
Internet onboard - SAS
www.flysas.com
We are now taking even better care of your time when you fly with us! Keep in to...
Vis mer
Liker · Svar · 3 · 10. juli kl. 12:53
Lars Øivind Stenersen Reiser helst med SAS, bedre service.
Liker · Svar · 3 · 7. juli kl. 17:24 via mobil
Bill Troiani I've tried to fill this out a few times.. can't get it to work.
Liker · Svar · 1 · søndag kl. 13:54
Sturla Sævereide Hva med en status match for oss som har status hos andre selskaper, og ikke vil begynne på bunn igjen et års tid?
Liker · Svar · 2 · 9. juli kl. 00:56
Staale Elden sas er best.
Liker · Svar · 2 · 7. juli kl. 23:56
Fongfa Wanthong Det har jeg også.
Liker · Svar · 5. juli kl. 17:52
Jan Arne Johansen I've tried to fill this out a few times.. can't get it to work.
Liker · Svar · for 23 timer siden
Rita Fagerland Nix reise aldri langdistanse mer med SAS. Kan alltid ta en kort tur på et par timer men det er nok, heldigvis mange andre flyselskap.
Liker · Svar · lørdag kl. 08:08
Øystein Grønbeck Kunne ikke tenke meg, reiser alltid med Norwegian, Norges eget flyselskap.. SAS er statssubsjonert av tre land, fly flate
Liker · Svar · 1 · 12. juli kl. 20:30
Diaz Gonzalez Flyr ikke med SAS, Air Somalia er bedre enn SAS! Flyr best med KLM, AF, eller United AL.
Liker · Svar · 2 · 12. juli kl. 18:59
Trond Aanensen Bra kvalitet - dyrt og svært dårlig drevet. Svensk sjef tjener 10-talls millioner og norske skattebetalere blør milliarder.
Liker · Svar · 1 · 12. juli kl. 16:05
Terje Stavik Jeg reiste nylig tur/retur New York. Positivt at mat og drikke var inkludert, men betjeningen må skjerpe seg. De er fortsatt for lite positive, og når det kom til kjøp av varer var de utsolgt for mange av de som reiste på økonomi. ingen beklagelser.
Liker · Svar · 1 · 9. juli kl. 14:17 via mobil
Anne-margrethe Nylund Jeg liker også SAS.
Liker · Svar · 1 · 7. juli kl. 21:10 via mobil
Åsa Høibakk SAS...alltid for meg, når jeg reiser!
Liker · Svar · 1 · 5. juli kl. 12:47
Thomas Hunter-Dodds SAS er ikke et bra flyselskap, det vet jeg etter flere år med mer fly enn bakke, der er jeg enig. Men til alle dere som sutrer om flypoeng, business turer og vanskeligheter for gull: frequent flyer programmer er ikke noe nytt, slutt å syt og kutt ut den klassiske norske janteloven! De som flyr mer er bedre kunder og burde få en lettere og mer behagelig reise, business eller privat, BASTA
Liker · Svar · 2 · søndag kl. 02:50 via mobil
Steinar Eide hva koster det og fly mellom bergen og trondheim?
Liker · Svar · for 2 minutter siden
Bless Stein ja med statlig support.. bullshit, og folk støtter dette!
Liker · Svar · for 2 timer siden
Kari Wosnitza Hamre Har EuroBonus kort, men fikk ikke til å logge meg inn...
Liker · Svar · for 2 timer siden
Jan Petter Paulsen altid sas
Liker · Svar · for 3 timer siden
Harry Øvretveit Vi må jo legge til alle underskuddene i SAS,på billlettprisen,først da får vi se hvor mye dyrere det er å fly med SAS enn med Norwegian
Liker · Svar · for 6 timer siden
Steffan Daniel Bos-Haugen Status match would get me interested
Liker · Svar · for 6 timer siden
Klauidus Turner Mmmm... Jeg var med i brithisairways ulykken og jeg har fått gull medlem skap i 5 år helt gratis med dere skjønner nok hvorfor.
Liker · Svar · for 22 timer siden via mobil
Trygve Ekhaugen Ja vel da er ikke vi av samme mening. Uten støtte av statene Danmark, Sverige og Norge hadde ikke SAS bestått. Mens andre selskaper må skaffe seg inntekter på ordinær virksomhet.
Liker · Svar · for 23 timer siden
Harald Janeschitz Bare meld dere på. Skattebetalerene tar regningen.
Liker · Svar · i går kl. 19:35
Øyvind Lindahl Nådde gullstatus på tirsdag. Første gulltur var med Widerøe fra TRF til CPH på onsdag
Hvis jeg kan. Flyr jeg SAS!
Liker · Svar · i går kl. 17:02 via mobil
Evelyn Knutsen Idag vet dessverre ikke SAS cabinpersonale hva service er..... Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne, men jevnt over virker det som om at dette er et helt glemt ord i deres hverdag..........
Liker · Svar · søndag kl. 16:48
Evelyn Knutsen Hvor mye utgjør 1000 poeng hos SAS mot 1000 poeng hos Norwegian?
Liker · Svar · søndag kl. 16:46
Dag Øystein Johansen SAS: sucky-ass airline.
Liker · Svar · 12. juli kl. 23:08 via mobil
Agnes Kristine Skulle ette registerer noen flyreiser, kalenderen hadde ikke mer enn 27 dager i juni, æ var å reise den 28 juni, kalenderen var fra januar til juni, hva gjør æ da.
Liker · Svar · 11. juli kl. 21:50 · Redigert
Gunn Lisbeth Prestårhus Bestilte mitt for ca. 4 uker siden, har fremdeles ikke fått det, hva kan grunnen være?
Liker · Svar · 11. juli kl. 01:10
Torun Jølle Hater alle disse bonuskortene, alle flybilletter hadde blitt rimeligere uten bonus-systemer!
Liker · Svar · 10. juli kl. 21:35
Thor Erik Støvland Får man bonuspoeng på Widerøes ruter innenlands?
Liker · Svar · 8. juli kl. 20:40
Sveinung Andy Andersen SAS er Ræva,,, allways!!!!
Liker · Svar · 8. juli kl. 13:00 via mobil
Else Marie Jonsson Hadde vært fornøyd om jeg fikk sjekka inn mobilen...
Liker · Svar · 6. juli kl. 22:56 via mobil
Irma Marie Larsen kos dæ masse
Liker · Svar · 5. juli kl. 17:45
Inger Kobbeltvedt Jeg liker bedre å betale for den varen jeg skal ha.da blir det likt for alle.
Liker · Svar · 5. juli kl. 17:16 via mobil
Eva Torgunn Bråthen Når er det dere reiser ???En tur til Hol først ??????
Liker · Svar · 5. juli kl. 15:23
Wenche Aasland Gå for gull. Har de slutta å fly i SAS.
Liker · Svar · 4. juli kl. 22:23
Rita Holst Moe Gull; æ skjønna jo koffør du likte den .....før du e jo ikkje spesielt glad i å flyg!
Liker · Svar · 4. juli kl. 19:39
Inge Widar Benifax Svingen Tenk om NSB kunne gjort det samme! Noe å tenke på for NSB i fremtiden!
Liker · Svar · søndag kl. 10:02
Mari-Anne Jacobsen Mye rot med de poengene, vi dro til Bangkok, videre til Phuket med retur,med SAS og Thai Air. 1 av oss fikk poeng fra oslo til Bangkok, den andre fikk ingen poeng, og returen fikk ingen av oss poeng før. Kort nummret var lagt inn ved bestilling av bilettene. Sendte klage til SAS, fikk til svar at da måtte vi bilette plasser merket med enten x eller Y. Vi hadde Y, så anslår dette som lureri fra SAS sin side. Sendte også inn kopi av bilettene.
Liker · Svar · 1 · 5. juli kl. 16:05 · Redigert
Sverre Sivertsen ser helst at jeg slipper å fly noe som hels