flyradar på internet

Re: flyradar på internet

Jepp, og nå observerte jeg Aeroflot på vei til New York over Grønland! :)

Tryck på "inställningar" och kryssa i "Visa callsign på kartan (OBS! kan slöa ner Internet Explorer)" så får du en mycket bättre kartbild :)

BTW, Grönlands radarns antenn kommer flyttas från ca 4 meter till ca 15 meter inom 2-3 veckor, borde blir bättre täckning då.

Jeg elsker flyradaren og håper den om noen år vil dekke nye områder

Radaren er flott den, men savner bedre dekning over Midt og Nord Norge.

Bor du bra til så kan vi sikkert fikse en boks til deg i posten :nor

Det høres meget bra ut.

Må tenke litt på det, regner med at PCen må være Online 24/7 for noe slikt, Ikke alltid det passer like bra.

Radarutstyret som dekker østlandet burde vært plassert litt høyre tror jeg. Nord for Gardermoen er det vedlig dårlig dekning.

Merket i sommer at det var daarlig over Asker ogsaa - men for all del - dette er en gratistjeneste, saa la oss vaere takknemlige for det som finnes!

Merket i sommer at det var daarlig over Asker ogsaa - men for all del - dette er en gratistjeneste, saa la oss vaere takknemlige for det som finnes!

Om noen stiller med "box" så har jeg PC og linje... ;)

Mistberget burde dekke østlandet og nordover bra. Toppen på masta er på 745,2 moh. og der er det sikkert internettilgang også. Så hadde man fått lov til å sette noe på den så hadde det vært kult :)

BTW, Grönlands radarns antenn kommer flyttas från ca 4 meter till ca 15 meter inom 2-3 veckor, borde blir bättre täckning då.

Er det gjort? Begynner å få en del trafikk ... :up:

Attachments

• greenland.jpg
    greenland.jpg
    36.4 KB · Views: 135

Den är inte flyttad än, det tar nog 2 veckor till. Vi väntar på en ny lång lågförlustkabel som kommer behövas innan den kan flyttas.

Flygradar.nu har nu även täckning över Sao Paulo i Brasilien!

Även i Sao Paulo kommer täckningen förbättras snart hoppas vi!

Kjempebra! wizard, du gjør en kjempejobb med denne siden. :) Utrolig bra!

Back