Flyr sommerprogram 2022

OttoL

ScanFlyer Crusty
Medlem
AGP, ALC, CDG, FCO og NCE ligger ute til salgs fra og med 28 mars. ALC og AGP øker til 5x ukentlig, ikke sjekket frekvensen for de andre.

Såvidt jeg kan se er ingen av de andre destinasjonene til salgs for nå. Blir også spennende å se hva slags nye ruter som kommer etter hvert, samt frekvens innenriks.

ALC ligger også ute fra TRD i s22, 1x ukentlig

Last edited:
De bør jo også satse på Nordmenns feriedestinasjon nr. 1, CHQ.
Her kommer markedet til å eksplodere neste år !

Man kan vel ikke akkurat kalle det Flyr gjør for spenstig? Enda flere fly dit du kan fly fra før. Når TOS-TRD er det friskeste valget av rute, da synes jeg det mangler noe som lar selskapet skille seg ut fra resten

Man kan vel ikke akkurat kalle det Flyr gjør for spenstig? Enda flere fly dit du kan fly fra før. Når TOS-TRD er det friskeste valget av rute, da synes jeg det mangler noe som lar selskapet skille seg ut fra resten

Tror FLYR planlegger for å tjene penger, så da starter man ikke rare/morsomme ruter som ikke har potensiale for fortjeneste.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tja. Det har jo et visst markedsføringspotensial å skille seg ut. Norwegian klarte det den gang, da. Altså nye ruter som også gikk bra: I pose og sekk.

Tja. Det har jo et visst markedsføringspotensial å skille seg ut. Norwegian klarte det den gang, da. Altså nye ruter som også gikk bra: I pose og sekk.

Norwegian satset i starten også på kjente, kjære, klassiske reisemål, og ikke noe veldig eksotisk. Rett og slett ruter som funker

Clipboard02.jpg

Ganske kjente og klassiske reisemål i 2005 i alle fall.

Hvordan baserer du din fremtids-forecasting på?
Bare nysjerig ....

Jeg bor her (Kreta) og driver en liten business innen turistbransjen.
Etter at Nordmenn flest har holdt seg hjemme i to somre nå er det meget sannsynligvis duket for en reisefest uten sammenligning fra Norge neste år.
Veldig mange hoteller har allerede fått bookinger fra Nordmenn for neste år, inkludert meg selv, noe som aldri har skjedd så tidlig før.
I år var det franskmenn, engelskmenn, tyskere og italienere som utgjorde brorparten av turistene i en sesong som var den aller beste noensinne her nede.
Nordmenna uteble men kommer nok sterkt tilbake neste år :-)

noe som lar selskapet skille seg ut fra resten

Tror i første omgang det er servicen og verdien i billetten Flyr skiller seg ut med. Er ikke mange selskaper som har svarstid på under 10 sekunder på telefon, og hvor man får gratis flaske med vann/brus når du går ombord osv. Det kommer nok mer spennende destinasjoner når de har fått fotfestet :D Billett-typene og prisene er også veldig attraktive for en større mengde kunder

De virker i alle fall ikke å bry seg om å fly til Øst-Europa, fordi det er Wizz-land? Det finnes jo mange mindre lufthavner i vest, som sikkert hadde generert trafikk i seg sjøl. Skulle gjerne sett mer til Tyskland, BeNeLux og Storbritannia.

(...) da synes jeg det mangler noe som lar selskapet skille seg ut fra resten

Det er mulig du nå tenker isolert på destinasjoner, hvilket vel kan være noe utfordrende å skille seg ut på.

Er det noe selskapet virkelig skiller ut på, så er det den enkle bookingprosessen. Befriende enkelt, tør jeg påstå. Alt fra hvordan prosessen ledes gjennom nettsiden til dialog i etterkant. La oss håpe dette kan bevares selv om selskapet og antakeligvis antall tilvalgsmuligheter blir mer omfangsrike.

Uten at det er billetter til salgs, ligger BCN, BER, BIO og BRU ute i scroll-down menyen. Det er jo ikke første gang det skjer, og det viste seg å stemme sist selv om det er pussig at det kun er byer på B og BRU kan nå umulig funke som en feriedestinasjon.

BIO er spennende! Mon tro hva frekvensen blir på denne? Langhelg i Bilbao eller San Sebastian blir plutselig veldig aktuelt. Hittil har KLM/AF vært det mest aktuelle der, men tar jo nesten en dag å komme seg dit…

BIO er spennende! Mon tro hva frekvensen blir på denne? Langhelg i Bilbao eller San Sebastian blir plutselig veldig aktuelt. Hittil har KLM/AF vært det mest aktuelle der, men tar jo nesten en dag å komme seg dit…
Norwegian har flydd til Bilbao siden 2012 i høysesongen. Antar at det samme vil bli tilfellet med Flyr.

Norwegian har flydd til Bilbao siden 2012 i høysesongen. Antar at det samme vil bli tilfellet med Flyr.

Au da, den har jeg ikke fått med meg… Har flydd til BIO noen ganger i jobbsammenheng og da har DY ikke kommet opp som et brukbart alternativ. Men har kanskje passet bedre for en helgetur? Ev kan det ha vært utenfor sesong.

Uten at det er billetter til salgs, ligger BCN, BER, BIO og BRU ute i scroll-down menyen. Det er jo ikke første gang det skjer, og det viste seg å stemme sist selv om det er pussig at det kun er byer på B og BRU kan nå umulig funke som en feriedestinasjon.

BRU er vel OK som helgetur? Belgisk sjokolade, belgisk øl (en oppdagelsesreise i belgisk øl kan anbefales!), diverse museer, Grand Place, atomiumet, hyggelig kaféliv, EU-institusjonene osv. Pluss det vel kommer litt passasjerer ut av delegasjonene til EU og NATO.

Back