Flyr sommerprogram 2022

BRU er kanskje for aa fange opp folk som har vaert i Paris eller Amsterdam mange ganger, men hvem vet hva tanken er. Som forrige taler skrev, det er mye aa meske seg med i Belgia. Mange spaadde en snarlig doed for Charleroi-Rygge, men den holdt lenge. Jeg leste en gang en rar artikkel om "merkelige flyruter". OSL-BRU hadde kommet med paa den listen, hvilket jeg synes var et meget underlig valg saa lenge EUs og NATOs hovedkvarterer ligger der, og en rute til en stor vesteuropeisk hovedstad ville uansett ikke vaert unaturlig. Flyr vil nok ikke ha veldig stor frekvens, saa forretningsreisende vil nok velge SK eller SN.

Last edited:
BRU virker veldig rart, tipper det er en veldig god grunn til at Norwegian aldri har startet den.
Det er mye kapasitet da SAS og SN flyr den og siden den er så forretningstung i ukedagene, og etterspørsel rundt helg ikke er stor, har det jo vært den europeiske destinasjonen man kan reise billigst med SAS på helgetur.

Flyr kommer til å få null av de forretningsreisende og skal da kjempe om de få fritidsreisende som eksisterer mot SAS som har et mye bedre produkt/tidtabell. Lykke til sier jeg

Det er greit å ta seg en tur til Brussel, men det er jo mer, i og utenom Belgia. På grunn av den sprengte kapasiteten på Schiphol, er nederlenderne vant til å fly fra Brussel og Düsseldorf, som ofte er like nært. Kanskje Flyr kan trekke noe her. Før Korona fløy SAS BRU-TOS: tjukt av nederlendere på tur. Motsatt gjelder jo det samme, Brussel er et supert utgangspunkt for å reise videre i alle retninger. Klarer de å selge det?

Avgangene er vekke igjen fra flyr sine sider, men samme skjedde med alle ski-destinasjonene og da de annonserte CPH, CDG og FCO. Så tipper at de dukker opp på sosiale medier innen uken er omme.

Back