• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyr sin MAX

Ja, i stor grad. Flytrafikken innenriks er på rundt 70-80% av 2019-nivå, og krav om munnbind er opphevet på alle fly og stort sett overalt ellers også.

Jeg kan trygt anbefale Flyr, har hatt 7-8 turer med dem siden de startet opp i fjor sommer og har så langt kun positive inntrykk. Selve flyet (737-800 og 737 Max) er akkurat som alle andre, men besetningen er gjennomgående et par knepp vennligere og mer serviceinnstilt enn på Norwegian og SAS. Ikke minst kundeservice er helt topp, de tar faktisk telefonen etter ett til to minutter og klarer sågar å håndtere spørsmål og/eller endringer på en veldig grei måte.

Hvis du bestiller full flex billett har du garantert ledig midtsete, ellers har du som vanlig god benplass ved nødutgangene, dog mot noen kroner (150?) ekstra.

Ok, det var godt å høre.
Sitter på gjerdet nå og funderer på flytur. Tar jeg ID over dammen kommer jeg sikkert frem, men kanskje helt bakerst hvis det fylles opp. (coach )
Er for stor og klaustrofobisk til å fly kveg over Atlanteren, gjorde det sist i 2013, og sverget på at det var siste gang.
Har over 130 000 miles på AA, men er ikke nok til business klasse til LHR.
Hvor er Kjos og Dreamlinerne hans når du trenger dem..?
:cry:
 
Back
Top