Ser ut som 3x ukentlig for TRD-TOS og 1x ukentlig for TRD-ALC
Mildt sagt overraskende valg av ruter. Går rett i konkurranse med WF og SK på TRD-TOS, en rute som Norwegian aldri fikk til. DY har 1x ukentlig ALC (2 fra S22), men mulig det er rom for litt konkurranse på den ruten.
Forøvrig litt rart å annonsere en rute som kun er i salg 1 måned frem i tid siden de ikke har lagt ut S22-ruter enda.
Ser ut som 3x ukentlig for TRD-TOS og 1x ukentlig for TRD-ALC
Mildt sagt overraskende valg av ruter. Går rett i konkurranse med WF og SK på TRD-TOS, en rute som Norwegian aldri fikk til. DY har 1x ukentlig ALC (2 fra S22), men mulig det er rom for litt konkurranse på den ruten.
Forøvrig litt rart å annonsere en rute som kun er i salg 1 måned frem i tid siden de ikke har lagt ut S22-ruter enda.
«TRD-TOS spennende»….. tja, man har virkelig forskjellige synspunkt her i livet. Trondheimsruta har for min del alltid eksistert med SAS’s kystmoped (via BOO) - denne direkteruta er derfor i grunnen spektakulært kjedelig![]()
Var fint når den gjekk med F50!«TRD-TOS spennende»….. tja, man har virkelig forskjellige synspunkt her i livet. Trondheimsruta har for min del alltid eksistert med SAS’s kystmoped (via BOO) - denne direkteruta er derfor i grunnen spektakulært kjedelig![]()
De aller fleste er faktisk interessert i å komme seg raskest mulig fram.
Beklager, hadde et svakt øyeblikk hvor jeg trodde jeg var på flyprat, et forum hvor folk er interessert i fly utover som "buss med minst mulig reisetid"....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.