Superhai ScanFlyer Rusty 13 Nov 2010 #41 Her har jeg noen forslag, med rom for endringer: Last edited: 13 Nov 2010
Discus Galley Slave Medlem 14 Nov 2010 #42 CK said: Morsom, men burde du ikke fremheve F'en litt - man må "skru" hjernen litt for å se F'en i vingen (selv om det var et snedig triks) Click to expand... ENGM 911 said: Jeg er ingen designer, men hva om noen av dere lager "Flyprat" i contrails med Discus` skisse som utgangspunkt. Tror det blir skikkelig råtøft. Click to expand... ANX said: Din tredje var kjempefin - hvis F'en kan få lys kantlinje som skiller den litt ut fra flyvingen mens den likevel er en del av vingen, "if you see what I mean". Click to expand... Da får vi se - om ikke annet har jeg lært en del om Gimp i kveld Attachments flyprat-logo2.jpg 8 KB · Views: 286 flyprat-logo3.jpg 6.8 KB · Views: 287 flyprat-logo4.jpg 6.8 KB · Views: 285 flyprat-logo5.jpg 7.6 KB · Views: 286
CK said: Morsom, men burde du ikke fremheve F'en litt - man må "skru" hjernen litt for å se F'en i vingen (selv om det var et snedig triks) Click to expand... ENGM 911 said: Jeg er ingen designer, men hva om noen av dere lager "Flyprat" i contrails med Discus` skisse som utgangspunkt. Tror det blir skikkelig råtøft. Click to expand... ANX said: Din tredje var kjempefin - hvis F'en kan få lys kantlinje som skiller den litt ut fra flyvingen mens den likevel er en del av vingen, "if you see what I mean". Click to expand... Da får vi se - om ikke annet har jeg lært en del om Gimp i kveld
Polaris Free Luigi 14 Nov 2010 #44 Liker den siste Discus. For å få enda bedre vinkel kunne du jo f.eks brukt en "bear".....
LN-MEH ScanFlyer Gold 14 Nov 2010 #45 Polaris said: Liker den siste Discus. For å få enda bedre vinkel kunne du jo f.eks brukt en "bear"..... Click to expand... Ja og med lyden fra en sånn på full flettings når du logga på!
Polaris said: Liker den siste Discus. For å få enda bedre vinkel kunne du jo f.eks brukt en "bear"..... Click to expand... Ja og med lyden fra en sånn på full flettings når du logga på!
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 14 Nov 2010 #47 Robin882 said: 3 Raske fra min side. Farger kan selvfølgelig endres på. Click to expand... Av disse likte jeg nok best den øverste. Uten fly på toppen.
Robin882 said: 3 Raske fra min side. Farger kan selvfølgelig endres på. Click to expand... Av disse likte jeg nok best den øverste. Uten fly på toppen.
L learjet oversheriffmester Medlem 14 Nov 2010 #48 Vi minner på at siste frist for bidrag er i morgen - MANDAG 15.11 kl 1000 Så bruk søndagskvelden til å komme med gode forslag
Vi minner på at siste frist for bidrag er i morgen - MANDAG 15.11 kl 1000 Så bruk søndagskvelden til å komme med gode forslag