FlyNonstop - første dag (25.04) KRS-LCY

Re: FlyNonstop - første dag (25.04) KRS-LCY

Veldig veldig bra rapport. Godt skrevet om et lite flyselskap jeg virkelig heier på og ønsker alt godt.

Fy søren så fine de flyene er!

Kjemperapport Adrian! Gøy å endelig få se FlyNonstop i aksjon!
Spørs om jeg ikke må få igang en tur med dem selv til høsten.

Det jeg lurer litt på, er hvordan de har tenkt å sikre disse iPadene? De var jo tydeligvis ikke sikret til setet, og selv om man kan spore på hvem som satt der så har man jo ingen konkrete bevis på at den personen faktisk har tatt den?

Godt beskrevet reise dette med det nye selskapet. Menyen så god ut og iPad til alle høres ikke dumt ut.

Tusen takk for masse hyggelige tilbakemeldinger :D

Tok du bilder av toalettene? (ingen spørsmål er for dumme når det gjelder et nytt flyselskap) :lol:

Gjorde dessverre ikke det...pleier å gå på do før slike korte turer :D

Er det miniversjonen dere fikk utdelt? Tror jeg ville foretrukket litt størrelse på skjermen når noen timer på fly skal slås i hjel. Var det norsk eller nederlandsk crew?

Det var miniversjonen ja :) Har vel å gjøre med plass/vekt...
På denne flighten var det nederlandske og svenske, tror jeg ;) På returen var det nederlandske og norske :D

Veldig bra første rapport! Gøy at du kom deg med. Takk for titten!

Flotte bilder, bra beskrevet. Eneste jeg savner ( å det er ikke din feil )
Men med det navnet så kunne de disket opp med en liten pose med, ja riktig,
Nonstop:lol:

Flott førsterapport.. Så for en bare håpe at dem greier seg :)

FlyNonstop - første dag (25.04) KRS-LCY

Veldig god rapport! God miks av tekst og bilder. Du skrev om alt jeg ellers ville lurt på. Ekstrapoeng for å skrive om flyvningen (takeoff og landing og sånt) pluss at du klarte å gjøre den personlig. :)

Veldig flott førsterapport! bra med tekst og bilder, kult du kom med første turen! :D

Kjempedebut, takk for en straalende rapport. Det saa slett ikke verst ut.

Takk for flott rapport. Artig at vi fikk en fra FlyNonstop så raskt. Synes også det så fint ut dette.

Glimrende!
Fin lesning dette og god fotodokumentasjon.
Takk for at du deler og jeg ser fram til flere rapporter fra deg :)

Tusen takk alle sammen :D Kommer nok mer fra meg etter hvert ;)

Hei Adrian!
Kul att du var med på vår första flygning till London!

Tack för en jättebra rapport med väldigt fina bildsekvenser och mycket god återkoppling.
Du nämner några bra områden som vi arbetar vidare med för att säkerställa att vår produkt blir ännu bättre.

Kul att du uppskattade upplevelsen och jag hoppas vi får välkomna dig ombord igen!

Med vänlig hälsning,
Daniel

For de som ikke måtte vite det, er Daniel Lundberg Adm Dir for FlyNonStop.

Velkommen til forumet Daniel!

Ville vært hyggelig om du holder oss oppdatert her på nyheter fra dere her på forumet!

BF:cool2

Vi er mange her som heier på dere!
Så fint hvis dere følger litt med selv også! For det kommer sikkert spørsmål her etterhvert!

Lykke til!

BF:cheers:

Hei Adrian!
Kul att du var med på vår första flygning till London!

Tack för en jättebra rapport med väldigt fina bildsekvenser och mycket god återkoppling.
Du nämner några bra områden som vi arbetar vidare med för att säkerställa att vår produkt blir ännu bättre.

Kul att du uppskattade upplevelsen och jag hoppas vi får välkomna dig ombord igen!

Med vänlig hälsning,
Daniel

Tusen takk :)
Hadde en veldig bra opplevelse på returen LCY-KRS også :D Meget praktisk å slippe å måtte kjøre i flere timer midt på natta fra TRF/SVG for å komme seg hjem ;) Blir nok å se igjen hos dere om ikke altfor lenge håper og tror jeg :D

Back