• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyplass med strippebar?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Hører av og til påstander jeg regner med ikke kan stemme. Snakket med en som hadde blitt fortalt om en flyplass med strippebar, men han husket ikke hvor dette skulle være. Det var ikke snakk om en strippebar som het "Airport" eller en strippebar like ved en flyplass, men en virkelig strippebar på flyplassen innenfor sikkerhetssjekken.

Finnes det virkelig en flyplass med strippebar? :wow

Var en på Gander også, i alle fall på midten av 80-tallet,

And I was neeeeeeeeeeeeeever there, honest! ^_^

(I alle fall ikke mer enn seks-sju ganger....)

Mvh,

Hehehe, husker vi mellomlandet i Gander i 1985... :)

Min mor mente bestemt at jeg ikke skulle inn og ta en cola i baren på flyplassen der.. LOL. Var en bar i det ene hjørnet som så litt "leken ut", men om det var lettkledde der inne vet jeg fryktelig lite om dessverre... 13 år den gang og virkelig eventyrlysten da.. hehe.

Var forøvrig mellomlanding på en flytur fra Oslo til Miami med TRANSWEDE, tror faktisk det med en DC9... Ingen IFE, men husker vi spilte BINGO over Atlanteren... Rakk vel både ramme, bilde, hjørne og jackpot.. Morsomt med flyvertinne i Galley med bingomaskin som satt og ropte nummer.. hehe. Magisk!

Kim

Last edited:
Siden vi har minst 2 utskremte medforumister i Pattaya for tiden, kan vi jo sende dem på studietur til

Airport Agogo Club i Walking Street. Ser lovende ut, hehe Kanskje det er så nærme vi kommer strippeklubb på flyplass?

www.youtube.com/watch?v=c1TWAWxO5IM

Siden vi har minst 2 utskremte medforumister i Pattaya for tiden, kan vi jo sende dem på studietur til

Airport Agogo Club i Walking Street. Ser lovende ut, hehe Kanskje det er så nærme vi kommer strippeklubb på flyplass?

www.youtube.com/watch?v=c1TWAWxO5IM

Haha, tviler på at dragen lar meg gå dit kan du si, mulig hu klikker i vinkler og det som værre er...hehe. Men vi får se hva som skjer hehe ;)

Haha, tviler på at dragen lar meg gå dit kan du si, mulig hu klikker i vinkler og det som værre er...hehe. Men vi får se hva som skjer hehe ;)

Bare si du skal en tur på Sjømannskirka for å ta deg en vaffel!!:colgate:

Bare si du skal en tur på Sjømannskirka for å ta deg en vaffel!!:colgate:

ehhh, mulig men hu er rimelig smart i topplokket. Men skal nok få lurt meg en tur dit engang... Si i fra når du er her så tar vi et flyprat øl møte der :colgate:

Back