• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flymodeller på frankfurt flyplass?

B767

ScanFlyer Gold
Flymodeller på frankfurt flyplass?

hei.. noen som vet om det finnes flymodeller på flyplassen i frankfurt på airsiden ?

eg har vert der før men ikke i intercontinental gatene, så eg har ikke sett noe der selger flymodeller ? hmm ?

Re: flymodeller på frankfurt flyplass ??

mener at de har LH a380 og a340-600 de var vel der norwegian15 skaffet sine?

Last edited:

Lite trolig at der finnes modeller i FRA.
Den hadde en gang en butikk i kjelleren, men den er borte nå

Det er en Lufthansa shop på Frankfurt flyplass der de selge LH modeller jeg kjøpte LH A380 og A340-600. Jeg så at de hadde en 747 og noen andre modeller som jeg ikke husker.

hmm det var rart.. en stor flyplass har ikke en egen flymodelbutikk som Schiphol har.. :/ litt skuffet.. men jaja greit.. målet va å finne en flymodell av A340-600 LH :P gjerne i 1:500 størrelsen. får se ka eg finner..

Det er et par 'gadget stores' i transitt som selger litt modeller, men mest Schabak ..

Back