Originally posted by EB
Mye bra fra atck...:up: Men om man ønsker seg et bransjeforum eller et "hverdags/hobbyforum" er vel en annen diskusjon. Jeg er fornøyd med sistnevnte...
Originally posted by atck
Det er et eller annet herlig neanderthal-aktig over Airwolfs stadige forsøk på å trolle i diskusjonene her på Scanair.
Det at moderatorene ikke tar et oppgjør med denslags agitasjon befester bare påstanden om at Scanair framstår som et underforum av VG-nett eller Veggavisen.
Som de fleste vil observere har den gode diskusjonen stoppet opp og så ender vi bare opp med bare "drittslenging".
Den som påstår at det i slike tilfeller er bra å få innspill fra "den andre siden" skjønner tydeligvis ikke at slike provokasjoner hindrer flere av oss bransjefolk å komme med våre tanker om situasjonen.
Til Scanair har tatt et oppgjør med Airwolf og dess like vil forumet aldri bli hevet opp til det bransjeforumet de tydeligvis ønsker å være.
Airwolf: Prøv for engangs skyld å svare på et spørsmål om et av dine tøvete inlegg:
Hvilke "alle flygelederenes krav" er det du sikter til?
Tenker du på slike ting som SOL/NORSIM? Eller det at det blir en stor-approach?
Faktum er at hvis det var noen interesse for å spare penger, så burde man ikke bygge noe på GM i det hele tatt. Believe me.....her snakker man om å bruke noen hundre millioner, for å legge ned et anlegg som har kostet nær en milliard og fungerer utmerket, bare for å gjøre akkurat samme jobben, og dette angivelig for å spare 10 mill i året i driftsutgifter....
Forventer en liste fra deg med alle de kravene vi flygeledere på Røyken har stilt...
Originally posted by Airwolf
Men over til saken, et spørsmål. Nå søker jo Avinor etter nye flygeleder-kandidater. 800 har meldt sin interesse, men Avinor skal kun ta inn 25...et alt for lavt tall er vel flgeledernes reaksjon. Blir det mange syke igjen nå eller er dette et greit tall?
Originally posted by BU9001/V2.0
Da kan du kanskje svare på det spørsmålet du fikk da Aw.?
Spørsmålet fra Sander? Hyggelig å se ham her forresten, vi har jo hatt et par diskusjoner på et annet forum gjennom årene![]()
Jeg trodde at det svaret lå i innlegget mitt om Avinor og innsparinger. Flygelederne fikk gjennom sine krav om at Flesland måtte gå, Røyken bestå og utdanning av nye atc...har jeg glemt noe?
Originally posted by Atco
Spørsmålet fra Sander? Hyggelig å se ham her forresten, vi har jo hatt et par diskusjoner på et annet forum gjennom årene![]()
Jeg trodde at det svaret lå i innlegget mitt om Avinor og innsparinger. Flygelederne fikk gjennom sine krav om at Flesland måtte gå, Røyken bestå og utdanning av nye atc...har jeg glemt noe?
Ok.....så hadde det ikke vært for oss slemme flygeledere, så hadde Randi Flesland fortsatt regjert, Take Off 05, hadde gått på skinner, og vi hadde ikke manglet flygeledere? Imponerende.....
:thumbup
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.