Dersom BRA skal ha forskjellig konfigurasjon på nødutgangene håper jeg det ikke blir krøll i safety demo og at cabin crew nevner at flyet har seks nødutganger når det er åtte og vise versa.
Dersom BRA skal ha forskjellig konfigurasjon på nødutgangene håper jeg det ikke blir krøll i safety demo og at cabin crew nevner at flyet har seks nødutganger når det er åtte og vise versa.
De kan velge å deaktivere et sett så lenge de har under 150 seter
Skal dem ha A320 også? Bestilte OSL-PMI nå med Ving 17 juni, der skal dem visstnok fly med A320. Mulig feil i Ving sine systemer?
Når jeg sjekker nå er avgangen OSL-PMI 17/6 oppført med A319.
Det har funkat på Brussels när jag åkt med dem. Sen har de väl ögon?Dersom BRA skal ha forskjellig konfigurasjon på nødutgangene håper jeg det ikke blir krøll i safety demo og at cabin crew nevner at flyet har seks nødutganger når det er åtte og vise versa.
Det har funkat på Brussels när jag åkt med dem. Sen har de väl ögon?
I oktober overtager svenske BRA de flyvninger som Novair tidligere har leveret til rejsearrangøren Apollo. Dermed skal BRA anskaffe to Airbus A320 i tillæg til fem A319.
Bildet av SE-RGC (A319 i fulle Braathens-farger) var vist tatt på PAE i Seattle,
vanskelig å finne msn på flyet. Men det kommer nok snart fram..
Klarer en fullastet A319 dette nonstop med snø på rullebanen?Ser ut til at de skal fly charter for Ving KRS-LPA neste vinter med A319.
Dette er trafikk som SAS har hatt i mange år.
Ja.Klarer en fullastet A319 dette nonstop med snø på rullebanen?
BRA to fly to Visby (Gotland island) from Ängelholm and Norrköping during summer
BRA offers direct flights between Skellefteå and Gothenburg this summer
Da er det en av søstrene til denne .... enten 3417 eller 3445, ex Virgin America/Alaska. Begge står på Everett.
![]()
Air Corsica earlier this month added leased ATR72 aircraft from Braathens Regional Airlines (BRA), scheduled on following routes for the month of April and May 2023.
Ajaccio – Lyon (selected dates only)
Ajaccio – Nice
Bastia – Lyon
Bastia – Marseille
Bastia – Nice
SE-RGV gikk sin første charter (utenlands) Umeå-Larnaca i går. Fortsatt den eneste som er levert.
Synes å huske at fonten ble laget til ombrandingen fra SAFE til Braathens. Da Braathens Sverige ikke ble overtatt av SAS (konkurransehensyn mener jeg huske) beholdt de bruksretten til dette. De rebrandet tilbake til tradisjonelle Malmö Aviation og Transwede — og SAS hadde bruksrett til merkevarenavnet Braathens i 10 år.
Dette er fritt etter minnet så garanterer ikke at alt er helt rett. Men det er ingen tilfeldighet at fonten virker kjent. BRA _er_ Braathens.