Flydagen Kjeller 2012

Husk hørselvernet om man vil ha hørselen i behold. F16 bråker noe aldelees umenneskelig forferdelig. Er glad jeg har øreklokker som vanligvis brukes til skyting. Det duger. Trodde jeg skulle sprenge første gangen jeg var på flyshow da F16 tok av. Skal si såpass at jeg ikke gjentok den feilen.

F-16 er alt ifra lydløs, men den er ikke det værste jeg har hørt.. Sto på NAS Oceana i '06.. tok av 4 F-14 samtidig to på hver bane, rett bak dem kom samme antall Superhornets.. Det lagde lyd.. :P

(hvor er det det du skyter hva forresten ? )

Jeg har hørt at det blir muligheter for å sitte på en flytur med Dakota Norway DC 3. Stemmer dette? og hva vil det eventuelt koste?

Ja jeg gjorde jo det :-P jeg hadde håpa på det når de skrev det på face-sidene sine den dagen.men det dukka aldri opp noe program den uken så da får vi bare vente :D

Dessverre ikke pga for mange fly. Men du kan fly med Dakotaen fra Torp til Kjeller:
Unikt flyshow på Kjeller!

Jeg vurderer dette på det sterkeste. Men jeg vil samt ikke gå glipp av flyoppvisningen på de forskjellige veteranflyene på Kjeller. Det står at DC3 lander på kjeller flyplass klokken 21:00. Når starter egentlig flyshowet, og når ender det?

Jeg vurderer dette på det sterkeste. Men jeg vil samt ikke gå glipp av flyoppvisningen på de forskjellige veteranflyene på Kjeller. Det står at DC3 lander på kjeller flyplass klokken 21:00. Når starter egentlig flyshowet, og når ender det?
Portene åpner 10:00, programmet starter 12:00.

Under en måned igjen, men fortsatt hemmelig program. Noen i organisasjonen bør sette av en dag og få oppdatert hjemmesiden rimelig snart.

Ser bra ut :)

Må opp tidlig den søndagen ser jeg, og det var en fin fordeling av de interessante innslagene utover hele dagen, fint å se at ikke alt er samlet i en bolk på slutten. Dette blir bra :)

Back