Fly&Vin i Oslo onsdag 17. september klokken 17:00

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Ser ut som det dessverre blir forfall fra meg også i kveld. Kona må på jobb i ettermiddag og da kommer jeg meg ikke unna. Kommer sterkere tilbake neste gang.

Da er det 18 påmeldte...

Fellowship, Captein Cavedas, imm, LN-KGL, FBU4 Ever!, ENGM RAMP, LCH, OJB, F-Propell, learjet, gustavf, AirbusTero, beaver, PC, Someone, Discus, Rob Mulder...

Hei, formen fortsatt ikke bra her. Pga en hevelse og litt feber er det nok bedre å holde seg hjemme. Det ergrer meg ganske mye, for det hadde vært artig å treffe andre. Får helle slenge på denne: :cheers:

Ja, eksisterer, men selve restauranten har fått litt dårlige kritikker i det siste. Adressen er faktisk Torvbakkgata, men den gata er det nesten bare de som bor der eller har bodd der som kjenner til. :-)

Beklagelighvis så ser det ut som det skjærer seg.

Barnevakten kastet inn håndkleet og vi greier ikke å skaffe ny nå (skulle det skje så kommer jeg...) så det ser ut som jeg er nødt til å avlyse.

Skulle jeg ikke dukke opp så får dere som kommer ha en fortreffelig kveld.

S

Jeg feiget ut. Nettopp vært og svidd av x antall titusen på tv/hjemmekino, så nå er det montering på gang. Nesten like gøy som vin!

Tusen takk for nok et kjempehyggelig treff... Drar vi ut av byen neste gang??? Følg med.

Takk for trivelig treff alle som var tilstede igår kveld.
Det ble mange interessante og artige samtaler.
Her kommer noen bilder fra den "høytidelige" delen av forumets 10-års markering.
Da er det bare å se frem til juletreffet i desember. Håper flere forumister får anledning til å stille da.
10-års markeringen gjelder hele dette året skulle jeg tro.

Attachments

• DSCN5354.JPG
    DSCN5354.JPG
    93.2 KB · Views: 124
  • DSCN5355.JPG
    DSCN5355.JPG
    96.6 KB · Views: 131
  • DSCN5356.JPG
    DSCN5356.JPG
    91.6 KB · Views: 131
  • DSCN5357.JPG
    DSCN5357.JPG