Fly&Vin i Oslo onsdag 17. september klokken 17:00

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Lompa (Olympen) er et tips, kanskje? Men de krever at alle spiser for at man skal få lov til å bestille bord.

Det ser ut som det kan være en stor nok åpning i kalenderen til at jeg kan slenge innom en tur (PROB 80)

de krever at alle spiser for at man skal få lov til å bestille bord
Mye god mat i godt drikke. Er Lompa et sted for vin?

Ikke noe dumt forslag - Satser på Markveien, så Lompa før vi eventuelt ser vestover.

Kan vi ikke ta det ombord på Color Magic? Reiser selv ut med skipet den 17ende! Eneste minus er at man da ikke er tilbake i Oslo før den 19ende, selv om det ikke bør være noe problem i seg selv! :colgate:

BF:cool2

Noen burde kanskje ta et ansvar å ordne billige billeter slik at vi kunne dra på et Fly&Vin cruise...hva med våren 2009?

Jeg er helt med på den, har fortsatt tilgode å reise med Magic/Fantasy. Et alternativ er jo bår en vei og retur med fly fra Hamburg eller en annen tysk by.

Da har vi meldt vår ankomst til Dr. Kneipps Vinbar i Markveien. De tar ikke bordbestilling - så jo flere som er på plass ved 17-tiden - jo bedre!!! De har plas til 35 stykker - så det skulle ikke by på problemer å få plass såpass tidlig!

Vi sees...

Uhum, kremt kremt!

Hva skal jeg si? Siden jeg ikke har mulighet for å være med, så har jeg ikke frekventert denne tråden siden da.

Nå er det ikke meg som setter prisene, men tipper på vi kunne klare en t/r Oslo - Kiel for en drøy tusenlapp hvis man deler lugar.

Vet ikke om dere synes det høres interessant ut?

BF:cool2

Med dette aktivitetsnivået med Seattle, cruise og diverse ymse aktiviteter på programmet bør vel snart CK vurdere å etablere Scanair Event.

Med dette aktivitetsnivået med Seattle, cruise og diverse ymse aktiviteter på programmet bør vel snart CK vurdere å etablere Scanair Event.

Tja, fortsatt MANGE i denne tråden her da som ikke har meldt seg på NSFF sin markering av OSL 10... ;)
Så sleng dere med der også, fortsatt ledige plasser :cool:

P.S Vi har vin/øl og mat på kvelden vi også pluss at det blir endel flyprat sikkert......:hi2

Last edited:
Skal se at et mulig bud fra Lufthansa på SAS blir hovedtema til onsdag...

Ingen dum ide - han fløy sikkert med KLm en gang på 90 tallet og vil fortsatt fremheve det geniale at KLM kjøper SAS for å redde arbeidsplasser. Nederlendere er jo så snille og generøse...

Back