Fly, øl og spennende foredrag i Oslo fredag 2. september

Re: Fly, øl og spennende foredrag i Oslo fredag 2. september

Hoppsann. Menyen var egentlig tenkt klar på forhånd for å lette kjøkkenets arbeid om vi var opp mot 25 pers, men ser ikke ut til at vi blir så mange, så vi bare møter opp med godt humør og cash så ordner det seg.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hvordan ligger dere tentative an? Dukker dere opp?

Jeg har fått et bestemt inntrykk av at RH dukker opp. Det var i alle fall siste melding jeg fikk fra ham.

Jeg må dessverre melde pass denne gangen. Må jobbe til kl 17 og har i tillegg endt opp som hundepasser i helga da foreldrene mine har bråbestemt seg for en tur til Køben for å besøke lillesøster med familie. Siden pelsdyret blir alene hjemme fra 10-tiden i morgen er det ikke mulig for meg å bare stikke rett fra jobb til Oslo.

Jeg kommer men det kan hende jeg ikke får deltatt på middagen avhengig av når det er planlagt konsumert.

Jeg kommer til å være der fra ca 1630.
Thomas

Kos dere masse :-) Kunne ikke komme fordi jeg selv har dratt igang fredagspils for venner på Dubliners for lenge siden - så for sent at dette 'kræsjet'. Håper å møte på julebordet, hyl ut så fort dato er satt ;-)

Er på plass i 2 egt. Bare si til hovmesteren at dere er med arrangementet i 2 egt. Send meg en pm om dere ikke finner frem

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Takk for en hyggelig sammenkomst. Morro å treffe gamle og nye bekjente.
Trygt og godt hjemme i Sandefjord nå.

Nå på Amundsen
8145332ac64323c4c846f234c3d7f5d1.jpg

Takk for hyggelig treff. Men nesa godt nedi mobilen fulgte jeg vist etter feil gjeng bort fra restauranten.

Takk for hyggelig lag og noen nye fjes som kan kobles opp mot noen nick! Synd at sisteflyet til Tromsø ikke gikk senere enn 21.55, men nå er man i alle fall noe over midtveis (og internett og greier...). :)

Takk for hyggelig kveld, hjemme i trygge omgivelser[emoji3] Someone og undertegnede var last men standing...

Sent from my iPad using Tapatalk

Takk til flott arrangement av Fluxie, og at både Jasper og Martin stilte opp og ga oss en times innlegg på hvordan ruteutviklingsarbeidet nå drives på OSL

En og annen flyrelatert diskusjon ble det jo også i løpet av kvelden. Og noen nye fjes var det også å hilse på

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette tråden hadde gått meg hus forbi, men det hadde ikke passet uansett. Glimrende tiltak anyways.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back