Fly, øl og code-share! 18. januar 2024 17:30

Re: Fly, øl og code-share! 18. januar 2024 17:30

Jeg har planer om å komme, men med bil. Går det an å parkere der?

Ja, gjesteparkering rett utenfor. Plassene er markert Widerøe og kan fritt benyttes av alle som kommer på arrangementet.

Vil gjerne hive meg med jeg også, om det er plass.

Plass til en til? Jeg er ikke 100% sikker på at jeg får det til, vel å merke, for kalenderen er ikke helt samarbeidsvillig.

Dragen dro på tur med jobben så jeg må nesten stille opp for arvingene..

Blir det noe av?

Widerøe kommer vel alltid frem ;)

Stemmer det.

Selvfølgelig!
Snøbygene gir seg utover ettermiddagen, og vi får håpe at samfunnet har gått seg litt til i morgen, er ikke meldt noe snø da :)

Ordner seg nok. Jeg sitter her på Forus til klokka 17 i morgen så jeg tror det blir vanskelig å få det til. ;-)

Må melde avbud i siste liten her. Måtte plutselig trå til på arvingens bordtennistrening i morgen så da måtte nerding vike. Håper på ny fly&øl i nær fremtid [emoji1695]

Må melde avbud i siste liten her. Måtte plutselig trå til på arvingens bordtennistrening i morgen så da måtte nerding vike. Håper på ny fly&øl i nær fremtid [emoji1695]

Blir vel noe på Lillestrøm snart:-)

Jeg må dessverre melde avbud.
Været ble for uforutsigbart det neste døgnet og jobbmøter ble omgjort til Teams isteden for fysiske møter på Fornebu Porten på andre siden av veien.

Været ble for uforutsigbart det neste døgnet og jobbmøter ble omgjort til Teams isteden for fysiske møter på Fornebu Porten på andre siden av veien.

Det var trist å hører. Håper det ikke blir så lenge til neste gang.

Blir vel noe på Lillestrøm snart:-)

Ja, det håper jeg også! Og da håper jeg at du og Elefanten kommer.
Du og Fnate må sette opp noe i Lillestrøm når snøen er borte.

Det var dummerst ! Men jeg skjønner deg godt, her gjør man seg klar med motto «det er ingen skam å grave ned en flynerd i tide» tar med matpakke, spade og sekk på L2 (det er jo ikke som ferge, dårlig med servering ombord :angry: ).

Ellers apropos Teams: Microsoft investerte 13 Milliarder i OpenAI, men det var ikke nok til å få dem til å bruke MS Teams :p der går i Google Meet og Slack :cool:

Heisann!
Jeg må dessverre melde cancelled.
Sitter på møte på Skøyen nå og skulle bli her til i morgen.
Skal kjøre fra SVG til BGO i morgen og pga været der borte tenker jeg å starte tidligere enn planlagt.

Jeg sitter også på Skøyen, men i møter utover kvelden. Beklager

Blir gjerne med, om det skulle være mulig å kuppe en restplass?

Back