Fly, tog & vin i Sandefjord - 1. april

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det var veldig leit å høre. Håper det går bra med deg, og vi skal ha deg i tankene våre.

IMM

Jeg var blant dem som kanskje skulle komme, litt avhengig av planen til resten av familien. Dessverre så går det ikke for meg i dag, så dere får kose dere uten min deltakelse.

Takk til alle som kom. Det ble en liten men veldig trivelig gjeng.
Spesielt takk til John (som leser scanair forum, men uten eget nick) som kom med mye spennende i løpet av kvelden.

Hyggelig at folk reiste helt fra Oslo og Østfold. Imopnerende!

Tusen takk for en kjempehyggelig og edruelig kveld...farris og fly kan også anbefales. John var et oppkomme av historier - kjempemorsomt!!!

Tusen takk for en hyggelig kveld folkens.

For vår del ble det en litt lengre hjemreise da bilen stoppet mellom Tønsberg og Horten og ikke ville videre. Men vi kom oss hjem sent i natt og bilen på verksted så får håpe den er tilbake i trafikk før påske.

Skulle hilse fra Mats (han som var med meg) og si at han lærte en god del nytt i går og syns kvelden var spennende, spesielt og høre på John og omvisningen på Torp.

Ha en fin fin torsdag folkens.

Så så - jeg drømte ikke hele tiden - i motsetning til deg fikk jeg også smakt på en Chablis i solen...

Her et par bilder fra gårsdagen. Vi var først en runde rundt på Torp, og så på Kokieriet.
På Torp var det boarding på Ryanairs flight 9829 til Hahn, og det var et stort problem å få EB til å bli med på bildet. Det kriblet i kroppen hans etter å komme seg ut i Europa med Ryanair. Men vi var mannsterke nok til å holde han igjen ;)

John var på sitt første fly&vin treff, og jeg håper han kommer igjen på flere. John er en utrolig kunnskapsrik mann, med mange artige historier som han forteller med stor innlevelse. (John er mannen i rød genser)

Attachments

• IMG_0685.jpg
    IMG_0685.jpg
    106.8 KB · Views: 114
  • IMG_0686.jpg
    IMG_0686.jpg
    79.2 KB · Views: 113
  • IMG_0687.jpg
    IMG_0687.jpg
    89.7 KB · Views: 114
  • IMG_0688.jpg
    IMG_0688.jpg
    63.1 KB · Views: 108
Last edited:
Synes det ser ut som at EB ikke får kneppet igjen den gule vesten!
Er han endelig passert 100 kg igjen? :colgate:

Forresten hvem er de andre som er med på bildene?

BF:cool2

Fortsatt under 100kilo - men over 98... Men imm fant vel den minste vesten til meg. At du ikke kommenterte bladet er mer skuffende...

John er en utrolig kunnskapsrik mann, med mange artige historier som han forteller med stor innlevelse.

Hehe... Jeg hadde én person i tankene når navnet "John" dukket opp her, og bildene bekrefter at jeg hadde rett... ;)

John har mange gode historier ja!

Selv var jeg ikke tilstede, av den enkle grunn at onsdag var min første arbeidsdag etter 5 dager fri, og da er ikke jeg menneske etter en morgenvakt med en døgnrytme som hører ferier til.... zzzZZZzzzzZZzzzZZZzz... :rolleyes:

Kanskje neste gang... ^_^

Back