• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly&øl Fredag 21 april - Drammen

Re: Fly&øl Fredag 21 april - Drammen

Kjøtt. Også kjent som mat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vil gjerne ha mat, kjøtt som hovedrett, om det ikke blir for komplisert siden jeg først kan ankomme i 17:30-18 tiden.

Og det er jo typisk, når Fnate endelig skal få se hvordan Lillestrøm kunne ha vært om de la litt sjela ned i å gjøre det fint, så er jeg underveis til London...

Kjøtt takk! Men kunne jeg foreslå bespisning ca i 18-tiden? Er ikke sikkert jeg greier 17 sharp.

Sent from my iPad using Tapatalk

Og det er jo typisk, når Fnate endelig skal få se hvordan Lillestrøm kunne ha vært om de la litt sjela ned i å gjøre det fint, så er jeg underveis til London...

Ha ha ha... luringen ;)

Mat klokken 18 er flott! Formidler der videre til restauranten.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Usikker på hvorfor jeg står som bekreftet når jeg ikke har bekreftet?
Må uansett dessverre avkrefte.

Ikke verdens mest beskrivende meny akkurat, men jeg tar sjansen på spansk "Mystery meat"...:stir

Ikke verdens mest beskrivende meny akkurat, men jeg tar sjansen på spansk "Mystery meat"...:stir

Gjelder å ha mulighetene åpne. Man vet jo aldri om det er matadoren eller oksen som vinner [emoji13]

De har kun den menyen som ble presentert her for noen dager siden. Hvis den ikke passer, kan de tilby en pølse og oste-anretning. Jeg syklet forbi der idag, og trodde at stedet var stengt, men etter å ha kikket gjennom vinduet, så jeg at det var en del folk der inne. Har alltid trodd at det var en butikk i det lokalet.

Tog for til fly

5fbe65cc32b83817a63c34890905c737.jpg

Er underveis, antar jeg er framme innen 10 min.

Sent from my iPhone using Tapatalk

I Drammen har de faktisk mikrobrygg som lukter urinal.....

Gjengen samlet på Gummibaren i Drammen
4633839428f8833cdcef2c9e8456bf5d.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back