Fly, tog & vin i Sandefjord - 1. april

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tror jeg skal prøve å få dette med meg. Er på jobb i Porsgrunn den dagen, og da er det ikke så lange biten til Sandefjord. Må sjekke kona sin timeplan om hun har kveldsjobb. Hvis hun har fri så blir jeg med.

Tror også jeg legger opp til overnatting - har nok kunder i Vestfold til at dette kan kombineres...

Hvis planene ikke skjærer kan jeg legge inn en tur på ett Quality Hotel i Sandefjord området, hvis jeg ikke får overnatte til en kamerat.

Men count me in.

Ser på programmet for mars at jeg har fri 29,30 og 31/3. Da har jeg med 99% sikkerhet jobb eller stand-by 1/4. Programmet for april foreligger 16/3. Jeg legger allikevel inn et bid på fri 1-2/4. Så får vi se.

Ikke dårlig...allerede 9 som ikke er nevneverdig redd for å forlate hovedstaden en ettermiddag/kveld til fordel for hvalfangerbyen.

Ikke dårlig...allerede 9 som ikke er nevneverdig redd for å forlate hovedstaden en ettermiddag/kveld til fordel for hvalfangerbyen.

Jeg er mest redd for å forlate rett side av fjorden jeg og bevege meg over på gærn side, men jeg skal vel overleve denne gangen også.

Har selv ingen anledning til å komme, men klarer likevel ikke å befri meg fra tanken om at datoen for sammenkomsten er mer enn tilfeldig... :D

He he - ikke mer spennende enn at det var förste dag imm og undertegnede kunne mötes!

Jeg kommer til å ta det som en dagstur. Enten ved at jeg "stjeler" en bil eller finne noen å snylte på

Når det er vin i bildet er det vel kanskje lurest å ikke ta bilen, Someone? Eller kanskje EB har dobbeltrom så du kan overnatte i å kjøre hjem neste morgen? :colgate:

BF:cool2

Naa kiler det litt i skrittet paa Bizflyer igjen...

På seg selv kjenner man andre, EB :old

Jeg tenkte bare på at dersom du hadde fått deg et stort fint dobbeltrom kunne du jo innkvartert flere forumvenner der inne så de slapp billig fra det. Tenkte ikke på noe kiling noe sted jeg! Så hvem som tenkte koffert først her, er jeg ikke i tvil om!^_^

BF:cool2

Det er plass til 2-3 personer hos familen IMM også. Der er det gratis Bed & Brekfast. Førstemann til mølla.

Rica Park i Sandefjord har C-klasserom for BizFlyer - tror eneste forskjellen var en sjokolade på sengen og en morgenkåpe.

Back