Fly, tog & vin i Sandefjord - 1. april

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nå planlegges det nytt "Fly&Vin" treff i regi av scanair.no. På tide å vende blikket og kroppen ut av hovedstaden - til imm`s hjemby og Rynairs norske bastion.

Regner med at Someone gjør denne tråden "sticky" og at imm fyller på med detaljer rundt arrangementet.

Det blir bra !

Da kan vi som sogner til Torp prøve å få til en omvisning i en Ryanair B737-800 for de som ønsker !

Last edited:
Ja!!! Vi må da få til både omvisning på Torp og god mat og drikke...

Hmmm, man har jo famiilie i både Tønsberg og Larvik, og bursdag 2. April kl. 00:05, så da bør man jo kanskje prøve bli med? :)

Count me in (med forbehold om jobbing etc)

Bursdagsfeiring blir hyggelig...su ønsker deg vel gaver også da?

Skitt pomm fritt :) Har jobbing de dagene ser jeg nå, men får gjøre et iherdig forsøk på å bytte de vaktene da, og gaver EB? :) Hmmmm, man sier vel ikke nei til gaver :D

hva er programmet, EB?
jeg har jo pappaperm på denne tiden, så kanskje Magnus Viking og jeg skulle satt oss i "The Tin Goose" (Forden) og kjørt ned til TRF og sett på fly og møtt "freaksa" - men, vi fårholde oss til melk, latte og Pepsi Max vi da...

imm er programsjef - jeg bare pusher`n!!! men klart dere skal være med. Det blir mat, vin (brus) og foredrag av en bekjent av imm... More to follow.

Det jeg har i tankene foreløpig er at de som har lyst å få en omvisning på Torp, kan komme dit først. Så kan vi alle møtes på Kokeriet nede på brygga. Jeg har en nabo (tidligere kollega) som er fast leser på Scanair, men som ikke har egen profil. Han har nettop fått en jobb for flymuseet i Bodø. Han er en utrolig kunnskapsrik, entusiastisk og hyggelig kar. Jeg skal prøve å få med meg han, så kan han fortelle litt om hva han driver med, osv. Det tror jeg blir spennende og interessant for alle.

Jeg er litt usikker på når arrangementet bør finne sted. Noen kommer kanskje langveis fra, så vi bør vel ikke starte for tidlig. Noen som har noen forslag her?

Med tanke på de som også skal tilbake til Oslo bør vi vel starte litt tidligere...

Kommer meg frem jeg :) Jeg tenker muligens overnatte hos Mor i Larvik, så jeg kan til og med smake vin og ta taxi "hjem" :D

Back