• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & sommerøl 17. august

Nei, så lenge man kommer inn. Pleier uansett begynne med litt mat et eller annet sted og er normalt ikke aldersgrenser det

Re: Fly & sommerøl 17. august

Jeg får vel nesten slenge meg med, jeg også! Jammen på tide å hilse på menneskene bak alle disse kallenavnene!

Høres ut som en god idé dette, alltid god stemning på disse sammenkomstene :drink Får bare håpe på godvær. Sett meg opp på stand-by for nå, må dobbelsjekke om en semiplanlagt hyttetur må bli prioritert eller ikke...

Jeg må se an skiftplanen for August. Settes på stby. foreløpig.

Jeg må dessverre kansellere. Skal ikke bare jobbe sent, men enda senere enn før :rolleyes:

Enjoy dere som kan.

Jeg må dessverre kansellere.

Enjoy dere som kan.

Det samme her. Byttet helgevakt for å være snill, men samtidig passet det meg bra da noe av Hellas-ferien blir turnusfri, ikke bruk av feriedager.

Tror vel at jeg allerede nå ser at jeg blir i Karibien så lenge jeg kan. Det betyr at ikke kommer hjem til Fly & Sommerøl.

Hilsen fra Imm
I skrivende stund i
Georgetown, Britisk Guyana.

Da er bord booket til et passende antall gjester på Lompa, aka Olympen, fra klokken 17:30 17/8. Hver oppmerksom at siden vi er en gruppe så må vi velge dagens treretter til 349kr, hvilket pleier å være bra :) Om dere vil ha kjøtt eller fisk til hovedrett kan dere gruble på frem til ankomst. Vi ses!

Noko eg kunne veldig tenkt meg å delta på, men kan dessverre ikkje :( -Satser på at neste treff klaffer med datoen ;)

Ha ein fortrefflig samankomst!

Nu ännu bättre med ETA OSL, 1455 från CPH med SK458. Fint med ändrad mötestid och plats ibland :)

Fint om de på kanskje listen eller andre som vurderer å komme kan gi en bekreftelse (eller avkreftelse) innen torsdag kl 10 siden jeg må bekrefte antall plasser vi trenger på Lompa

Jeg må dessverre melde forfall da jeg ha pådratt meg en utrolig lei forkjølelse. Håper på å være med en annen gang!

En hilsen til dere alle. Synd jeg ikke kunne bli med denne gang.

Imm

Her koser vi oss.
0297b4c8-7f69-e0e2.jpg

Back