• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly, pils og trivelige trøndelag 2.0

DY_ENZV

ScanFlyer Blue
Fly, pils og trivelige trøndelag 2.0

Da begynner man å bli øltørst igjen og det håper jeg gjelder flere. Følger tradisjonen og setter opp noen onsdager og fredager. Hvor det blir kan vi jo ta etterhvert.

Link til doodle:

http://doodle.com/97sxngdpqwizbgq4

Lar denne stå åpent en uke eller to :)

Håper så mange som mulig har anledning til å bli med :)

Re: Fly, pils og trivelige trøndelag 2.0

Kom igjen da alle trøndelagsbaserte flypratere.....det er jo maaaange av oss.....:) :)
Alltid hyggelig å møte nye fjes og utveksle erfaringer er det ikke....?
La oss en gang for alle motbevise påstanden om " træge trøndere(og innflyttere) :p

Og alle som er i nærheten basert andre steder i landet er også selvfølgelig velkomne :D:D:D:D :drink:drink:drink

Og alle som er i nærheten basert andre steder i landet er også selvfølgelig velkomne :D:D:D:D :drink:drink:drink

La gå, men kan i utgangspunktet kun en dag (skal på kurs i Trondheim dagen etter).

Foreløpig ser det veldig bra ut for onsdag 26 februar, så lar denne stå åpen litt over helga før den stenges :)

Hvor ønsker folk å være? Ønsker vi kun edle dråper eller også mat?

Alternativer kan jo være:
Graffi
Den Gode Nabo (Ny tank 7?)
Mikrobryggeriet
Flere alternativer?

Fortsatt god plass for langt flere til å delta! :)

God Helg

God kvelden, eg blir med om eg kan, men det får bli litt på dag-til-dag basis. Dei fleste dagar passar like bra/dårleg, så eg står over Doodle. I overkant mykje å henge fingrane i både på skule/jobb og med nytt/gamalt kjøkken. Stemmer på Naboen (øl ein ikkje får skallebank av) eller Mikro (best burger)...

Da er pollen stengt og vi sier oss fornøyd med Onsdag 26.02.2014 :)

Foreløpig er vi 6 stk bekreftet med en eller to til som mulige!

Jeg stemmer for naboen :)

Hvis det ikke er for mange innsigelser mot dette ringer jeg og bestiller bord om en dag eller to

Naboen er flott det.... :drink

Hickok.....pm meg om du trenger veiviser :up:

Naboen er flott det.... :drink

Hickok.....pm meg om du trenger veiviser :up:

Jeg er havnet på usikker plutselig, for kurset dagen etter er avlyst, men det er mulig det blir Trondheim den uken likevel. Jeg sender PM når jeg vet.

Da er bord på den gode nabo bestilt fra klokken 1900 onsdag 26 Februar! :)

Vel møtt alle sammen!

Beklager dårlig tilbakemelding på denne, er desverre ikke i Trondheim 26. februar, er ute og flyr litt.... Men kan ta en "remote" øl hos SAS på Kastrup. Håper dere får en trivelig kveld!

Hei karer!
Jeg har helt glemt å melde fra; Vi har plutselig fått hjem eldstesønnen en snartur fra studiene i Stavanger, så da kan jeg nesten ikke stikke hjemmefra.
Beklager sein tilbakemelding, får stille sterkere neste gang!
Kos dere med flyprat og :drink

Heisann, kommer meg ikke unna jobben i dag, 15t overtid så langt denne uka.
Synes det er kjedelig når jeg hadde lyst til å treffe folka på forumet.

Satser på at det ikke er lenge til neste fly og pils, og pils og fly?!?

M

Back