D DY_ENZV ScanFlyer Blue 16 Mar 2015 #41 Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Da avsluttes avstemning! Etter litt vurdering blir det nye treffet tirsdag 7 april Tenkte vi kjører samme opplegg som alltid på den gode nabo! Vel møtt
Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Da avsluttes avstemning! Etter litt vurdering blir det nye treffet tirsdag 7 april Tenkte vi kjører samme opplegg som alltid på den gode nabo! Vel møtt
LN-FHU Superflyer 17 Mar 2015 #42 Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning KL. 1900 da antar jeg.... jeg er der da iallefall - om ikke før for en matbit Vel møtt alle !!! :drink :drink :drink
Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning KL. 1900 da antar jeg.... jeg er der da iallefall - om ikke før for en matbit Vel møtt alle !!! :drink :drink :drink
Mjolnir ScanFlyer Gold 6 Apr 2015 #43 Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Ikke helt optimal dag for meg, men skal prøve å komme innom en tur. Blir nok ikke før rundt kl. 22 dog.
Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Ikke helt optimal dag for meg, men skal prøve å komme innom en tur. Blir nok ikke før rundt kl. 22 dog.
LN-FHU Superflyer 7 Apr 2015 #44 Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Må melde pass pga sykdom
D DY_ENZV ScanFlyer Blue 7 Apr 2015 #45 Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Da er bord bestilt til klokken 7 i kveld under navnet flyprat og alle er velkomne hos den gode nabo
Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Da er bord bestilt til klokken 7 i kveld under navnet flyprat og alle er velkomne hos den gode nabo
Jens W ScanFlyer Crusty 8 Apr 2015 #46 Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Takker for trivelig lag i går til de som møtte opp. Satser på bedre påmelding og mindre frafall neste gang!
Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning Takker for trivelig lag i går til de som møtte opp. Satser på bedre påmelding og mindre frafall neste gang!