• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & øl i Trondheim 16. mars 2016 Edition V1.0

Re: Fly & øl i Trondheim 16. mars 2016 Edition V1.0

Det gledes! :)

Bord er bestilt til klokken 19:00 på graffi solsiden! Selv om vi for øyeblikket er 4 har jeg bestilt til 6 stk. Som LN-FHU skriver er det bare for alle som ønsker å bli med! :) Bordet er bestilt under navnet Rasmus

Ønkser ikke å være party-pooper, men er ikke Graffi midtbyen bedre ( tenker på bussforbindelser....) ?

Hei folkens!
Eg hadde eit lite håp om at det skulle passe denne gangen, men i går sa frøken at ho skulle på piker-og-vin-arrangement, så då blir det Netflix og lunka vatn på meg på onsdag :(.

Kjedelig å høre roger :(

Får ha det til gode neste gang :)

Bare en sidenotis! Hva med å prøve en fredag eller lørdag neste gang?! Da er det vel muligheter for at man kan få muligheten til å hive seg på! Og jeg tror det er flere andre og som kunne tenke seg det her nede i sør?! :)

Back