Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning

Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag

Jeg kommer kanskje, hvem vet? jeg har ADHD å planlegger sjelden mer enn 2 dager fram, ja gud bedre dritt lei av å vente på sommern, det er en prøvelse........ Men hvor er Den Gode Nabo? Jeg har ikke hatt gode naboer siden juni 2011....

Heisann!

Skal prøve å komme en tur. Har i utgangspunktet hjemreise til TRD kvelden den 3 Mars, og om den holder seg fast skal man få kommet innom.... :)

Tjohei, Kim

Jeg skal plutselig feire bursdag på gallamiddag på Thon Gardermoen i stedet for Naboen, så blir forfall.
Kommer sterkere tilbake!

Jeg kommer litt utpå kvelden, må vente til fruen sitt møte er ferdig kl 20....

Heisann!

Og jeg er trolig ute på reise dessverre. Ble litt forandringer pga streiken hos oss. Om jeg mot formodning skulle rekke det, får det være en surprise. :)

Kim

Jeg befinner meg i Wien den dagen, og siden jeg har vært så lur å bestille med KLM, regner jeg med at sjensen er stor for at jeg kommer meg dit!
Kos dere - jeg tar en :drink (eller flere) der nede og tenker på dere!

Møter dere en annen gang...... 2 dager med teori til truckførerkurs tar på for en som ikke har lest en bok siden ja gudene vet, jeg er ikke så gammel men det begynner å bli en håndfull år siden.

Mange forfall her.......og muligens meg også pga sjuke barn. Skal vi ta en SAS og kanselleree pga få pax og kjøre en re-schedulering...?

Enig med LN-FHU her!

Tror vi tar å utsetter dagens triveligheter, da frafallet har vært heller unormalt stort.

Jeg ska i løpet av dagen få opp en ny doodle med aktuelle dager så prøver vi på ny :)

Hei! Det passar meg truleg betre. Pga nært forestående hendingar i heimen må eg også vere heime.

Om noen fortsatt er tørst, så havnet jeg plutselig på naboen nå.

Jo. Vil ikke snakke om det...

Da prøver vi på ny! :) Har valgt å ikke inkludere påsken da jeg går ut ifra at de aller fleste har store planer om å spise appelsin, kvikk lunsj og drikke solo (egen variant for voksne).

Oppfordrer samtlige til å avgi stemme :)

Avstemningen finnes ved å følge linken nedenfor:

http://doodle.com/gxmv8t9tpvw6b7ia

Er du ikke fra Trondheim og befinner deg i området, skriv deg opp! :)

Re: Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning

Lagt inn. Må bare oppfordre til andre å gjøre det samme 😄😄

Har et møte i Trondheim 8/4, så møter gjerne den 7. for pils. Har selvfølgelig stemt!

Forholdsvis ny her, og stort sett bare ivrig leser. Men hadde vært hyggelig å møte likesinnede over en pils. Har stemt!

Back