Fly & Øl Trondheim summer edition

Re: Fly & Øl Trondheim summer edition

Jeg må dessverre melde avbud. Hadde helt glemt at en årlig utflukt med noen venner i marka (inkludert mat og fludium) er lagt til den dagen. Siden dette inkluderer både meg og konemor, så må jeg avstå fra Fly & Øl :cry::drink

I will fiks! Ser ut som vi kan bli opp mot 5 stk så jeg booker for det antallet så ser vi hvor mange vi blir :) vi sees på work work klokken 1900 på tirsdag :D

Last edited:

Voijk Voijk har ikke mat da. (OK, de har toast. Men det er ikke mat. Det kan jeg skrive under på)

Tirsdag i neste uke ser uvanlig kurant ut. Tror tilogmed jeg er i byen den dagen. Tipper jeg dukker opp!

Voijk Voijk har ikke mat da. (OK, de har toast. Men det er ikke mat. Det kan jeg skrive under på)

Så nøye på alt du.....det er mye god mat i øl. Dersom du er av en annen oppfatning foreslår jeg at dy fyller opp med mat før du kommer da vett :D :D

Så nøye på alt du.....det er mye god mat i øl. Dersom du er av en annen oppfatning foreslår jeg at dy fyller opp med mat før du kommer da vett :D :D

Får vel gjøre det da. Ingenting vondt om WW altså. Vært der 3-4 ganger allerede den her uka :P

Kan være det kommer noen flere fra nabuforumet ser det ut til :D

Må dessverre til Stockholm på kort varsel, så (som vanlig) er jeg dessverre på reisefot..

Er vel kanskje derfor man er medlem av forumet, men noen ganger skulle man ønsket å være litt mer hjemme noen ganger.

Kos dere alle sammen! :)

Kim

Back