Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni

Oppdatert liste på hvem som kommer 18.juni på NB Sørensen kl.19.

Kommer:
- barca
- BSSW
- ruby1968l
- sirpjalle
- Mariuse
- CrtochRocket
- zico77
- Gandalf

Oppfordrer alle til å ta med andre fly interesserte eller pendlere med på eventen 18.juni. Dette blir bra. Håper at det er andre her på forumet som ikke har meldt sin interesse end også kommer.

Last edited:
Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Og ganske så plutselig var fristelsen til å dra til Stavanger der. Og den beste måten å behandle fristelser på er å gi etter for dem. Så jeg kommer!

Mvh,

Mulig jeg setter meg på båten og tar meg en tur bort. Eller er det litt tabu med en slik flex-påmelding?

Og ganske så plutselig var fristelsen til å dra til Stavanger der. Og den beste måten å behandle fristelser på er å gi etter for dem. Så jeg kommer!

Mvh,
Oi... 3 fra Bergen :drunk:
Må vi få fatt på tolk nå? :p;)
Mulig jeg setter meg på båten og tar meg en tur bort. Eller er det litt tabu med en slik flex-påmelding?
Hvis barca har gjort det skikkelig så har han reservert til et par flere enn det som er planlagt, så da er det ikke noe problem. Men barca får bekrefte.

Oi... 3 fra Bergen :drunk:
Må vi få fatt på tolk nå? :p;)

Hvis barca har gjort det skikkelig så har han reservert til et par flere enn det som er planlagt, så da er det ikke noe problem. Men barca får bekrefte.

Har reservert bord på NB SØRENSEN for 10 personer foreløpig. Men kommer det flere enn det så er det null problem å utvide det. Dårlige tider i SVG nå. Ledige bord nesten over alt nå (-Renaa)

Last edited:

Bekrefter oppmøte i morgen, selv om det ikke ble C-klasse i Annen Etage. SAS Plus på gateplan duger det. Sikkert felles vinliste uansett.

Ser frem til skryting og ljuging

Da har jeg vært og caset jointen. De bestod testen med en liten kommentar. Ved peiling av ølbeholdingen synes den å være en smule på den lille siden. De har imidlertid lovet og sverget ved alt de holder hellig (det er ikke mye) at de har fått konfirmert at en supertanker vil levere mer i løpet av lørdag formiddag.

Forresten, hvilket navn står bordet på? Og for de som eventuelt føler behov for tolk, jeg behersker de fleste siviliserte dalføre, herunder inkludert (under tvil) Siddis.

Mvh,

Da har jeg vært og caset jointen. De bestod testen med en liten kommentar. Ved peiling av ølbeholdingen synes den å være en smule på den lille siden. De har imidlertid lovet og sverget ved alt de holder hellig (det er ikke mye) at de har fått konfirmert at en supertanker vil levere mer i løpet av lørdag formiddag.

Forresten, hvilket navn står bordet på? Og for de som eventuelt føler behov for tolk, jeg behersker de fleste siviliserte dalføre, herunder inkludert (under tvil) Siddis.

Mvh,

De har masse internasjonale øl der. Bordet står på Flyprat.no. Booket et stort bord siden jeg booket bord for inntil 10 personer.

Da nermer det seg ja. Jeg kveiker igang på Cardinal fra sånn ca 17:45, så er det flere som er tidlig ute, så ta gjerne turenninnom :)

Beklager, last minute changes -eg kan dessverre ikkje stille likevel :(

Beklager, last minute changes -eg kan dessverre ikkje stille likevel :(

Ha ha ha. Til neste gang: Husk å få klarering av madammen før du sier at du kommer ;)
Ha en fet aften :)

Da nermer det seg ja. Jeg kveiker igang på Cardinal fra sånn ca 17:45, så er det flere som er tidlig ute, så ta gjerne turenninnom :)

Du skal vel se at jeg dukker opp på Cardinal.... ;)

Hvis dere ser en kar som nyter sin Westmalle Dubbel i fulle drag, så er jeg også der.

Mvh,

Takk for i aften, alltid hyggelig å treffes.
Spesielt hyggelig at det ble hele 3 nye ansikter denne gangen :)

Jepp, dette var en flott aften. Dog noe vindfullt utomhus, men d hører jo Stavanger til.
Neste toppmøte satser vi på blir i September/oktober

Takk for i går, rakk akkurat ikke nattbussen, så det ble Stavanger Taxi hjem. Alltid like gøy å plukke ut en ny, fet BMW fra langt bak i taxikøen. Det blir like mye oppstandelse hver gang når han i den grønne Priusen fra Miljøtaxi skal prøve å overbevise meg om at jeg MÅ velge første bilen i køen.

Det må man altså ikke, for de som ikke visste det. Fritt taxivalg i Norge.

Å bli stilt overfor valget mellom Prius og BMW er en skjebne intet menneske skulle behøve å gjennomgå. Var det overhodet ingen Lada du kunne valgt i den køen????

Jaja, stakkars mann.

Ellers takk for i går, det var riktig så trivelig!

Mvh,

Back