Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition (i juni eller første helga i juli)

Da er vi kommet til den neste oppgaven. Velge et spisested (enten ute eller inne) for 18.juni. Lister opp noen spisesteder der folk kan velge mellom et av disse spisestedene innen mandag morgen 13.juni.

- Phileas Fogg
- Villa 22
- Døgnvill
- Fish & Cow
- NB Sørensen

Last edited:

Da ser den foreløpige listen med de som kommer 18.juni slik ut per dags dato (stemmer det?)

Kommer:
- barca
- BSSW
- ruby1968l
- sirpjalle
- Twin Otter
- Mariuse
- CrtochRocket
- zico77

Tentative:
- Fredrik (han som skal sette verdensrekord mellom SVG og BGO 800 ganger på 180 dager)
- Fnate
- imm
- Glean EBG

Da er vi kommet til den neste oppgaven. Velge et spisested (enten ute eller inne) for 18.juni. Lister opp noen spisesteder der folk kan velge mellom et av disse spisestedene innen mandag morgen 13.juni.

- Phileas Fogg
- Villa 22
- Døgnvill
- Fish & Cow
- NB Sørensen

Jeg foreslår en ny kandidat:
- Spiseriet på Stavanger konserthus (får min stemme) http://spiseriet.no/
- Coktaillounge (2 etg på Tango) evt baren på Tango

Begge disse plassene har nok øl til tilsvarende priser som de andre som er nevnt, men matutvalget er bedre og "akustikken" også

Er rimelig fleksibel, men hvis jeg skal trekke noe frem så må det være NB Sørensen i annen etage. Her har de vel egne rom slik at vi kan plage oss selv uforstyrret og ingen andre? Eller, er det jeg som husker feil?

http://www.herlige-stavanger.no/annen-etage/om-oss/

Forslagene varierer fra SAS Go (light?) til LH F, ser jeg.

Er fleksibel, men foretrekker en plass der det er mulig å få seg noe annet enn bare burger og øl. Mulighet for litt vin, og da ikke av type rød/hvit som i loungen, verdsettes.

Viktigst av alt er jo dialogen, historieutveksling og erfaringsoverføring på flysaker. Med det som bakteppe bør vi være en plass der en relativt stor gruppe får plass, med mulighet til å føre en god samtale, uten for mye bakgrunnsstøy. God service teller også selv om vi ikke forventer EBD recognition. Døgnvill har gode burgere, men er erfaringsmessig veldig fullt og støyende på lørdager.

Premium eco som minimum, men gjerne C-class for min del :-)

...
Eg kan stille den 18., ellers er juni nokså booka.

Da ser den foreløpige listen med de som kommer 18.juni slik ut per dags dato (stemmer det?)

Kommer:
- barca
- BSSW
- ruby1968l
- sirpjalle
- Twin Otter
- Mariuse
- CrtochRocket
- zico77

Tentative:
- Fredrik (han som skal sette verdensrekord mellom SVG og BGO 800 ganger på 180 dager)
- Fnate
- imm
- Glean EBG

Rettelse, ny feil følger: Eg kan nok ikkje stille likevel, så eg må strykes av lista :(

Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni

Jeg kan heller ikke. Så hvordan jeg har forvillet meg inn på affirmative-listen er et lite mysterium. Jeg skal ut å fly i C den dagen.

Forslagene varierer fra SAS Go (light?) til LH F, ser jeg.

Er fleksibel, men foretrekker en plass der det er mulig å få seg noe annet enn bare burger og øl. Mulighet for litt vin, og da ikke av type rød/hvit som i loungen, verdsettes.

Viktigst av alt er jo dialogen, historieutveksling og erfaringsoverføring på flysaker. Med det som bakteppe bør vi være en plass der en relativt stor gruppe får plass, med mulighet til å føre en god samtale, uten for mye bakgrunnsstøy. God service teller også selv om vi ikke forventer EBD recognition. Døgnvill har gode burgere, men er erfaringsmessig veldig fullt og støyende på lørdager.

Premium eco som minimum, men gjerne C-class for min del :-)
Jeg kommer. Er enig om at det må være mulig å føre en samtale. NB Sørensen med eget område/rom høres bra ut. Er jo god mat der også :)

Jeg kommer også, samme for meg hvor det måtte bli. Kjekt blir det uansett :) med påfølgende haudeverk og migrene dagen derpå ;)

Oppdatert liste på hvem som kommer 18.juni.

Kommer:
- barca
- BSSW
- ruby1968l
- sirpjalle
- Mariuse
- CrtochRocket
- zico77

Tentative:
- Fnate
- imm
- Glean EBG

Oppfordrer alle til å ta med andre fly interesserte eller pendlere med på eventen 18.juni. Dette blir bra. Håper at det er andre her på forumet som ikke har meldt sin interesse end også kommer.

Last edited:

Planer endres fort her i gården -eg kan komme likevel! Sett meg på lista!

:colgate::drink

Er det kommet en konklusjon på hvor vi skal holde hus? Stemmer for NB Sørensen hvis vi kan få vårt eget lille krypin!

Ser ut til at jeg nok desverre må melde avbud

Da ser det dårlig ut for meg også dessverre.

Etter mange runder og mye frem og tilbake har juryen kommet til at det arrangeres Fly & Øl i Stavanger på NB Sørensen lørdag 18.juni kl.19. Der har de himla bra utvalg av øl, vin, sprit, brus og hva det måtte være til overkommelige priser.

Må bare nevne at skulle man hatt en egen kryptin ville det ha kostet 15000 kr, så det utgår. Til gjengjeld kunne man ha spist og drukket for hele beløpet. Men man får gode sitteplasser i restauranten i 1.etasje. Man får preika mye bra i løpet av tiden. Så da er det bare til å møte opp mannsterk lørdag 18.juni kl.19 på NB Sørensen.

Back