Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Takker for en hyggelig aften folkens! Siden dere diskuterer både Lada, Prius og BMW, så må jeg si at dere er helt på viddene! Er ikke bil noen disse tre....!

Men uansett, skikkelig gøy var det og man får satse på at det ikke blir lenge til neste gang!

Det er jeg enig i, Sirpjalle. Men siden crotchrocketen tydeligvis var i vrakseksjonen av køen tenkte jeg han kunne ha flere valg....

Mvh,

Takk for i går. Var hyggelig det. Håper at det ikke blir lenge til neste gang.

CrotchRocket, a term used by some to describe a high-powered motorcycle.

Ikke verre enn det, for de som lurte. Nå har jeg snart 10 innlegg slik at jeg kan starte nye tråder. Må få til reisebrev fra SVG-SYD

Lounge trikset som det ble informert om på lørdag, det fungerer som bare rakker'n.
Der sto en skummel lounge drage ved inngangen. Er glad jeg slapp spetakkel med henne;)

Wow, da skal jeg ta frokost i Oslo på utland om et par uker :) herlig!

Hei, noen som har e-post adressen til han fra Customer service (han nordlendingen) som var på pendlermøtet i Stavanger i mai?

Hei, noen som har e-post adressen til han fra Customer service (han nordlendingen) som var på pendlermøtet i Stavanger i mai?

Det beste er vel å ta kontakt med hun som var en slags ordstyrer for det møtet i slutten av mai:
Ann Elin R. Hansen
Key Account Manager
Global Sales, Commercial

+47 95719526

Scandinavian Airlines System

Ann-Elin.Ringseth-Hansen@sas.no

Har sendt henne en e-post, men har ikke hørt noe på en uke så tenkte å høre med han andre.

Back