Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition (i juni eller første helga i juli)

Hva med Madla Handelslag? De har veldig god middag i kafeen nede i første etasje. Men de serverer nok ikke alkohol der.

Hva med Madla Handelslag? De har veldig god middag i kafeen nede i første etasje. Men de serverer nok ikke alkohol der.
Ikke noe problem for meg, men mistenker at andre kanskje hadde blitt litt misfornøyd :p

Ikke noe problem for meg, men mistenker at andre kanskje hadde blitt litt misfornøyd :p

Hadde en mistanke om det ja.

Last edited:

Den 18.? Juni? Da er jeg på vei til flyshow i Danmark :)

Helt ny her så kjenner nok ingen, Barca fikk meg med etter pendlermøtet sist mandag :) hadde vært artig å treffes for en øl eller lignende.

Har prøvd villa 22, ikke imponert (enig i det som ble sagt om utvalg).

Jeg synest at døgnvill bar og burger var kjempemessig :) Lite mat er jo noe Pål ofte sliter med, han må bare lære seg å bestille dobbelt opp på første runde ;)

Jeg synest at døgnvill bar og burger var kjempemessig :) Lite mat er jo noe Pål ofte sliter med, han må bare lære seg å bestille dobbelt opp på første runde ;)

Kjekt å prøva någe nytt kver gang og. Me va jo der ifjor og. Har ingenting i å dra dit i år og. Någen forslag har allerede komt inn så det bler spennende å se kor me havne hen mat messig. Folk må komma med flere forslag hvis de har det. Men det ser ut som at 18.juni seile opp som en god kandidat for fly&øl jallefall. Endelig svar om dato vet man 8.juni ein gang.

Last edited:

Helt ny her så kjenner nok ingen, Barca fikk meg med etter pendlermøtet sist mandag :) hadde vært artig å treffes for en øl eller lignende.

Har prøvd villa 22, ikke imponert (enig i det som ble sagt om utvalg).

Kjekt å hilsa på deg på pendlermøtet tidligere i uken. Håper du kommer på Fly & Øl når den endelige datoen blir fastsatt (foreløpig leder 18.juni).

18.06 passer fint

Ved baren på Fish&Cow er det noen greie bord. Der er både øl og vin, og en fin plass for grupper på få, eller relativt mange. Fleksibelt.

18.06 passer fint

Ved baren på Fish&Cow er det noen greie bord. Der er både øl og vin, og en fin plass for grupper på få, eller relativt mange. Fleksibelt.
Mener å huske at forrige treff var på Fisk å Ku, så da er kanskje ikke det førstevalget til barca.

Så sant det er plass så tror jeg det vil bli på Philleas Fogg.

Mener å huske at forrige treff var på Fisk å Ku, så da er kanskje ikke det førstevalget til barca.

Så sant det er plass så tror jeg det vil bli på Philleas Fogg.

Va bra på Fisk & Ku forrige gang. Samma for meg kor man har det. Får ta egen avstemning som vare i någen dagar på kor man kan spisa itte den offisielle datoen (18.juni lede foreløpig) for Fly&Øl blir presentert rundt 8.juni.

Jeg blir kankje med jeg og om jeg får lov.

Enig med den, Pål må bestille dobbelt frå starten ;)

Eg kan stille den 18., ellers er juni nokså booka.
Døgnvill er kjempemessig :)

Javel folkens. Da blir det Fly & Øl Stavanger Summer Edition satt til 18.juni.

Kan Mod endre headingen til "Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni"

Back