Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

barca

ScanFlyer Silver
Fly & Øl Stavanger Summer Edition 18.juni på NB Sørensen kl.19

Hei!

Lenge siden det har vært noe Fly & Øl i Stavanger nå. Tenkte at det var på tide med Fly & Øl i Stavanger i juni. Aktuelle datoer kunne være 10.juni, 11.juni, 17.juni, 18.juni, 24.juni, 25.juni, 1.juli og 2.juli for en avstemning.

Folk i forumet kan komme med forslag om hvem som kan være med, hvilke datoer som passer for Fly & Øl i Stavanger og komme med forslag om hvor det skal avholdes. Kan prøve å ha en deadline for hvor (hvilken restaurant eller bar) og når det avholdes innen 8.juni.

Kan MOD poste denne tråden på toppen av forumet.

Re: Fly & Øl Stavanger Summer Edition (i juni eller første helga i juli)

Stor fare for at jeg kan, men er ikke 100% før dato er klar og jeg har fått sjekket jobbplanen.

Hvis det er uaktuelt å benytte et av de stedene vi har vært på før (:rolleyes:) så er kanskje Phileas Fogg et forslag? Husk det er kanskje noen av oss som har et budsjett å forholde seg til.

Stor fare for at jeg kan, men er ikke 100% før dato er klar og jeg har fått sjekket jobbplanen.

Hvis det er uaktuelt å benytte et av de stedene vi har vært på før (:rolleyes:) så er kanskje Phileas Fogg et forslag? Husk det er kanskje noen av oss som har et budsjett å forholde seg til.

Kom med datoer. Nå er akkurat ikkje Phileas Fogg de billigste plassene i Stavanger, men alle inspill mottas. Viktigst å ha Fly & Øl i Stavanger ein gang i juni.

Kan alle datoer unntatt 24.juni

Kom med datoer. Nå er akkurat ikkje Phileas Fogg de billigste plassene i Stavanger, men alle inspill mottas. Viktigst å ha Fly & Øl i Stavanger ein gang i juni.
Klar over at PF er dyrere enn flere andre, men det var et forslag til sted vi ikke har vært på før (hvis det skal være et must). Du har jo kommet med forslag før som ikke har vært blant de billigste.

Kan, pr. dags dato, alle dagene utenom de i juli.

Klar over at PF er dyrere enn flere andre, men det var et forslag til sted vi ikke har vært på før (hvis det skal være et must). Du har jo kommet med forslag før som ikke har vært blant de billigste.

Kan, pr. dags dato, alle dagene utenom de i juli.

Hvis andre ikke har andre forslag til å spise i Stavanger så kan man sikkert velge Philleas Fogg som et alternativ. Alle forslag mottas enn så lenge. Dessuten har det åpnet et sted som heter Villa 22 i Stavanger sentrum. Tror det er grei priser der. Har ikke smakt på maten der enda.

Disse datoene 24.juni, 25.juni, 1.juli og 2.juli passer best for meg.
Fly og Øl sier du?
Det frister absolutt til gjentakelse! :)

Hvis andre ikke har andre forslag til å spise i Stavanger så kan man sikkert velge Philleas Fogg som et alternativ. Alle forslag mottas enn så lenge. Dessuten har det åpnet et sted som heter Villa 22 i Stavanger sentrum. Tror det er grei priser der. Har ikke smakt på maten der enda.
Prisene på Villa 22 ser greie ut, men utvalget var ikke noe å rope hurra for. Virker nesten som en fancy pizzarestaurant, men uten å ha vært der så er det jo ikke godt å si.

Hadde vært fint med flere inputs enn fra bare meg...

Dersom det blir den 18, så kan jeg stille opp. Ellers er det mer eller mindre fullbooket fra nå og ut medio August! :p

Hadde vært gøy å være med en gang. Tentativt den 24/6 eller 25/6

Fnatstadbraathen

Dersom det blir den 18, så kan jeg stille opp. Ellers er det mer eller mindre fullbooket fra nå og ut medio August! :p

Hadde vært gøy å være med en gang. Tentativt den 24/6 eller 25/6

Fnatstadbraathen
Hmmm, så da er spørsmålet om vil vi ha med Pål eller Fnate :stir

:p

Hmmm, så da er spørsmålet om vil vi ha med Pål eller Fnate :stir

:p

Åh, steike. så ikke den 18 greia. Kan ratt da også jeg

Skal ikke se bort fra at jeg tar meg en tur over på mopeden. Men må se ann når det nærmer seg.

Hmmm, så da er spørsmålet om vil vi ha med Pål eller Fnate

Åh, steike. så ikke den 18 greia. Kan ratt da også jeg

Aner meg at du får ditt verste/beste mareritt/drøm oppfylt da Olav! :lol:
Stryk det som ikke passer! :)

Er det den 18. som seiler opp som en kandidat nå da?

Er det den 18. som seiler opp som en kandidat nå da?
Ser jammen slik ut :8:
Barca, du bestemmer.

Så var det vel bare å finne et sted å trykke i seg fòr, og som lar oss få sitte i 4+ timer...
(Det gjør i utgangspunktet ikke Døgnvill, sånn FYI)

Back