To kjappe: Hvordan er loungen i Miami (flyr sas) og er det langt/kronglete å komme seg til Avis?
Sasuker Avianca loungen. Har hørt det er selvbetjening av diverse alkohol. Noe rundstykker og salat+++. Kan bli veldig fullt.
Har noen erfaringer med Best Western Plus Windsor Inn North Miami? Skal ha en uke i Miami etter Cruise. Får en brukbar pris, men litt usikker på hvor bra hotellet er.
Har sett på ulike sider som f.eks Tripadvisor, brukbare vurderinger, men folk klager jo på alt fra parkeringsplass til manglende sjokoladekaker til frokost.
* Lounge MIA? EBG og som vanlig en skokk med unger.
* * Hvis man skal velge kun en park i Orlando (og jeg er ganske bestemt på kun en) Hvilken velger man da med 3 åring, 5 åring og 7 åring? Disney?
Takk SC.
Jetski over er visst populært.Har et par uker+ i FL rundt påsken. Vært der et par ganger tidligere, men aldri tatt turen ut til Bahamas. Noen som har tips til hvor man burde dra, og hvordan man kommer seg dit?
Har et par uker+ i FL rundt påsken. Vært der et par ganger tidligere, men aldri tatt turen ut til Bahamas. Noen som har tips til hvor man burde dra, og hvordan man kommer seg dit?
Var i Alicetown (Bimini) en helg da Chalks enda eksiterte. Var artig å følge i Hemingways fotspor og å besøke de samme stedene han hadde vanket (drukket).
Scooter01
Fløy du med Chalks over dit?
Takker for tips Kim, jetski blir nok uaktuelt da jeg skal reise med fruen (hun kjører som en gærning, har fortsatt deler av Andamanhavet i halsen etter jeg satt på med henne i sommer).Hei Matsh!
Når det gjelder en tur over til Bahamas er det i tillegg til Jetski, som robertaas anbefaler, båt som går over og selvsagt fly.
Har selv vært med en gammel DFDS-balje over fra Fort Lauderdale til Freeport og tilbake et par ganger, samt flydd til Nassau.
Freeport er litt som Senja, med litt bedre vær og bademuligheter. Litt øde...
Nassau er "hovedøyen" og hadde noen dager på Atlantis der. Likte selv Nassau best, større og mer å gjøre. Finnes billige flybilletter med Jetblue, Delta, United, AA og Bahamasair om du er tidlig ute.
Har også et Hilton-hotell nede ved cruisehavna på Nassau som så bra ut.
Kim