Den kom overraskende på meg - Ryanair har jo nesten like bra frekvenstilbud som SAS nå...
Avgangstidene blir som følger:
Torp-Stansted
09:50, 13:55; 20:10 og 22:25
Stansted-Torp
06:30, 10:35; 16:50 og 19:05
Jeg tror det er strategisk dumt av Ryanair å prise bagasjen så høyt. Hvorfor kan de ikke heller gjøre innsjekkingen på flyplassene mer effektive? Alle vet jo at Ryanair har de mest gammeldagse innsjekkingssystemene, f.eks. på Stansted. Ingen automater, mye manuelt arbeid, etc. Da blir det fort dyrt! Ryanair burde heller gått i front og innført helautomatiske innsjekkingsskranger - og sette en fornuftig pris på å sende bagasje i stedet for å straffe folk som har med seg en koffert på ferie.
Skal til London i månedsskiftet august/september og sjekket billetter hos Ryanair. Men det kom på rundt 1000 kr. tur/retur inkludert alle mulige avgifter - og da flyr jeg heller SAS fra Gardermoen til LCY til 1300 kr. tur/retur...
Her skal det kriges om London pax'n!
Hvor mange ukentlige avganger har Oslo området, Stor Stockholm og København (med malmø) til London nå?
Har jeg mye feil om Oslo ligger på topp?
Jeg tror det er strategisk dumt av Ryanair å prise bagasjen så høyt. Hvorfor kan de ikke heller gjøre innsjekkingen på flyplassene mer effektive? Alle vet jo at Ryanair har de mest gammeldagse innsjekkingssystemene, f.eks. på Stansted. Ingen automater, mye manuelt arbeid, etc. Da blir det fort dyrt! Ryanair burde heller gått i front og innført helautomatiske innsjekkingsskranger - og sette en fornuftig pris på å sende
Skal vi se, dette for August dvs er med eventuelle vedtatte økninger og 3 eller 4 daglige telles som 0,5:
"Oslo":
OSL-LHR: 9 (5xSK og 4xBA)
OSL-LGW: 1,5 (1 DY og 0,5NB)
OSL-LCY: 2 (SK)
OSL-STN: 2 (DY)
RYG-STN 0,5 (DY)
TRF-STN 4 (FR)
Totalt: 19
København (med Malmø)
CPH-LHR: 13 (7xSK og 6xBA)
CPH-LCY: 2 (SK)
CPH-LGW: 3 (NB)
CPH-STN: 3 (EZY)
MMX-STN: 1 (NB)
Totalt: 20
Stockholm får noen andre finne
Fortsætter uændret.Hva med Torp-Birmingham?
København (med Malmø)
CPH-LHR: 13 (7xSK og 6xBA)
CPH-LCY: 2 (SK)
CPH-LGW: 3 (NB)
CPH-STN: 3 (EZY)
MMX-STN: 1 (NB)
Totalt: 20
Hvorfor kan de ikke heller gjøre innsjekkingen på flyplassene mer effektive? Alle vet jo at Ryanair har de mest gammeldagse innsjekkingssystemene, f.eks. på Stansted. Ingen automater, mye manuelt arbeid, etc. Da blir det fort dyrt!
ARN-LHR: 12 (6xSK & 6xBA)
ARN-LCY: 2 (SK)
ARN-LGW: 2 (NB)
NYO-STN: 3 (FR)
VST-STN: 2 (FR)
Totalt: 21
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.