• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnes "norske flyplasser" for Sverige?

Hei det er jo en nettside som heter Norske flyplasser som tar for seg alle fra de største til de minste gressbanene her i landet. Og jeg lurte på om det finnes noe tilsvarende nettsted for flyplasser i Sverige?

Advarsel! Skulle sjekke om jeg fikk varsel, det fikk jeg ikke. Jeg fikk derimot det falske antiviruset "Live Protection Platinum" som er vanskelig å bli kvitt...

Min Norton blokkerte noe ihvertfall:

Kategori:Inntrengingsforhindring

13.08.2012 10:15:42,Høyt,Et inntrengingsforsøk fra www.pilotshop.se ble blokkert.,Blokkert,Ingen handling kreves,Web Attack: Mass Injection Website,Ingen handling kreves,Ingen handling kreves,"www.pilotshop.se (194.9.95.119, 80)",

Back