MartinL ScanFlyer Dusty 12 Aug 2007 #61 Re: AY store suksess på Asia akk, tenk om det hadde gått som planen.....
U Utflyttet Ute på tur 12 Aug 2007 #62 Re: AY store suksess på Asia Er offtopic og kansje noe jeg har spurtom, men BU sine 762'er er vel de eneste widebodies som har gått regelmessig på innenriks her til lands? -A
Re: AY store suksess på Asia Er offtopic og kansje noe jeg har spurtom, men BU sine 762'er er vel de eneste widebodies som har gått regelmessig på innenriks her til lands? -A
MartinL ScanFlyer Dusty 12 Aug 2007 #63 Re: AY store suksess på Asia Bjanre Håkon Hansen har gått mye innenriks, men det er kanskje andre WB du sikter til?
Re: AY store suksess på Asia Bjanre Håkon Hansen har gått mye innenriks, men det er kanskje andre WB du sikter til?
jikswoboB Qwerty 13 Aug 2007 #64 Re: AY store suksess på Asia Originally posted by MartinL akk, tenk om det hadde gått som planen..... Click to expand... Jo, för att i samband med SAS uppköp av Braathens direkt läggas ner... Man vill ju inte vara någon glädjedödare, men SAS hade ju snabbt gjort sig av med produktion som ansetts överflödigt till förmån för sin egen EWR-linje.
Re: AY store suksess på Asia Originally posted by MartinL akk, tenk om det hadde gått som planen..... Click to expand... Jo, för att i samband med SAS uppköp av Braathens direkt läggas ner... Man vill ju inte vara någon glädjedödare, men SAS hade ju snabbt gjort sig av med produktion som ansetts överflödigt till förmån för sin egen EWR-linje.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 13 Aug 2007 #65 Re: AY store suksess på Asia Nå er det kanskje en grunn til at det bare var rykter...
petter380 Powder hound Medlem 21 Oct 2020 #66 Re: AY store suksess på Asia Tommy777 said: Som forretningsreisende hadde jeg vært meget bekymret for transfertider på 40 minutter i HEL på vinteren. Click to expand... Ingen grunn til å bekymre seg, i alle fall ikke 10 år etter diskusjonen over https://tv.nrk.no/serie/snowhow/sesong/1/episode/3/avspiller#t=22m34s
Re: AY store suksess på Asia Tommy777 said: Som forretningsreisende hadde jeg vært meget bekymret for transfertider på 40 minutter i HEL på vinteren. Click to expand... Ingen grunn til å bekymre seg, i alle fall ikke 10 år etter diskusjonen over https://tv.nrk.no/serie/snowhow/sesong/1/episode/3/avspiller#t=22m34s