Dette må være det kjedeligste fargeskjemaet noe flyselskap av en viss størrelse har. Rett og slett drittkjedelig....................![]()
Synes du? Jeg synes det er flott jeg. Moderne, enkelt, harmonisk og ikke minst finsk. Noen ganger er ofte det enkleste det beste, og det synes jeg de har fått fint fram. Jeg synes det i tilleg er veldig gjennomført med tanke på resten av Finnair (kabin, lounge osv). Lyst, fint, rolig og ikke alt for "mye".
Flyr business med deres nye A350 til BKK i januar. Gleder meg. WIFI får de også![]()
Finnairs tredje maskin, MSN20, har også blitt malet
https://m.flickr.com/#/photos/jujug/19987289028/
Finnairs strategi løfter jo blikket lengre enn eget hjemmemarked. Helsinkihuben sikter jo mot transfertrafikk fra store deler av Europa til store markeder i Asia og motsatt.
Espen
The first airplane, registered OH-LWA, is the first of nineteen A350-941’s that Finnair is to receive through 2019, and it is the 18th A350 built. Finnair will receive the second aircraft in November and five additional A350s in 2016, four in 2017, four in 2018, and the final four in 2019, all of them powered by Rolls-Royce Trent XWB-84 engines. OH-LWA rolled out of the Airbus assembly line in Toulouse in June of this year, with test registration F-WZFM applied. The airliner made its first flight on September 16, 2015, and has undergone flight testing and pre-delivery checks since that date.