Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Someone
Det storste problemet til OSL naar det gjelder langruter heter nok SAS International og der er det en gjeng egoistiske dansker som styrer. Det burde vaere grunnlag for baade ewr og bkk rute fra osl og kanskje til andre steder ogsaa. Det beste ville vaere at SAS International ble delt mellom SAS DK og SE og SASBraathens fikk fly sine egne langruter. Drommen her maa jo vaere en liten flaate av 787 om noen aar![]()
Originally posted by amatør
.Dessuten besøker langt færre grekere enn nordmenn Thailand årlig,og det virker litt merkelig at de da flyr til Athen og ikke OSL...
Originally posted by amatør
Med en vekst på over 10% på den internasjonale trafikken på OSL i 2005,så er det vel der det største potensiale ligger i framtiden.Og det største potensiale utenfor Europa er i særklasse USA med over 500000 reisende mellom de to nasjonene årlig og sør-øst Asia med 80000 reisende til Thailand,+mange reisende videre til Australia,Singapore,Indonesia/Bali,Malaysia mm,+buken full av norsk laks,så er det klart at det er butikk å fly denne strekningen noen ganger i uka..Og den der med at prisene må opp kjøper jeg ikke,Thai flyr bla til Athen og Madrid og ingen skal komme å fortelle meg at grekere og spanjoler er villig til å betale mer enn nordmenn for å fly til Bangkok..Dessuten besøker langt færre grekere enn nordmenn Thailand årlig,og det virker litt merkelig at de da flyr til Athen og ikke OSL...
Originally posted by EB
Tja... Du bringer også inn SAS MartinL....
Originally posted by Someone
en jumbo blir vel kanskje litt i overkant, men de fleste selskaper i verden ville greid aa faa en 330/764/772 til aa gaa i lonnsom drift paa ruten osl-bkk
Originally posted by Someone
en jumbo blir vel kanskje litt i overkant, men de fleste selskaper i verden ville greid aa faa en 330/764/772 til aa gaa i lonnsom drift paa ruten osl-bkk
Originally posted by PP
Thai kan måske, men bliver det så på bekostning af økonomien på CPH/ARN-ruterne? Sandsynligvis og de er de næppe interesserede i...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.