Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Booket og klar: hurvert + 1

Hvilke seter kommer over vingene ?
Fant ikke noen god oversikt.

Last edited:
Kjapt, og kanskje litt dumt spørsmål. Booket business på AY660 og fikk sete 5L, men på Finnair's seatmap av A359 er det kun tom sete "H". Det er da reelt sete 5H jeg har da?
På forhånd takk

Jeg slenger meg også med. Biz billett ble booket hos AA for 20000 miles + en neve dollar. Hvor kan jeg velge sete - hos AA har jeg ikke denne muligheten.

Heiv meg med her jeg også i 6L :):)
Så får en finne ut hjemreise på ett senere tidspunkt..

Last edited:
Når kommer egentlig den første 350'en til Finnair? Og er det kun snakk om denne ene dagen? Hadde vært litt fett å prøve denne egentlig!

Hmm, ditta så spennande ut.

Har reservert meg en t/r i eco, fikk det ned i 700-noe kroner til slutt. Vet ikke før august om det passer, men det er jo ikke så mange kronene om det skulle passe.

Edit: Fakk it. Avbestilte eco og kjøpte litt avios for en enveis i business. Fremre kabin til Helsinki, så får jeg se det an senere hva jeg gjør derfra.

Last edited:
Vi bør vel få til og møtes i OSL Loungen? Selv om jeg ikke har noe kort, så har vel såpass mange av oss business billett at man kan få gjestet inn de resterende?

Vi bør vel få til og møtes i OSL Loungen? Selv om jeg ikke har noe kort, så har vel såpass mange av oss business billett at man kan få gjestet inn de resterende?

Vi bør nok klare å få gjestet inn hele gjengen, ja.

Kunne jeg bare se så langt frem i tid.
Pr dags dato er det høyst usikkert hva jeg gjør i oktober men what-the-hekk.

I'm in, sete 6A og to-netter på Plaza.
Retur billett(?), en annen dag.

Kan man gjeste inn på en business billett? Ellers må jo bare de som har EGB sørge for å gjøre en status match til Topbonus som for tiden er mulig.

Har selv lyst å hive meg på denne må bare avklare et par ting først...

Kan man gjeste inn på en business billett? Ellers må jo bare de som har EGB sørge for å gjøre en status match til Topbonus som for tiden er mulig.

Har selv lyst å hive meg på denne må bare avklare et par ting først...

Av de som er påmeldt er det endel jeg vet har gylne kort hos BA ;)

Og er vi short får vi ha kronerulling

Og som tilleggsinfo så kan jeg opplyse om at solen går ned kl. 18:27 i Oslo den 9. oktober, så det blir muligens ikke så veldig mye å se ut av vinduet når klokken bikker 20:30 :)

Og som tilleggsinfo så kan jeg opplyse om at solen går ned kl. 18:27 i Oslo den 9. oktober, så det blir muligens ikke så veldig mye å se ut av vinduet når klokken bikker 20:30 :)

Hvem skal vel sitte og sture ut av vinduet???? Vi skal tømme balja for bakte poteter og Finlandia. :)

Av de som er påmeldt er det endel jeg vet har gylne kort hos BA ;)

Og er vi short får vi ha kronerulling

Både jeg og Hickok har gullkort, og det er bare 3 pax som er booket i eco. I teorien kan jeg ha med 2 gjester, men jeg er usikker på om det gjelder kontraktlounger. Det står imidlertid ikke noe om at det er noe unntak så vidt jeg kan se, og isåfall har vi dekket opp alle 3 fra eco.

Uansett blir det garantert ordning på dette.

Back