Finnair A350-DO Live Trip Rapport

Han venter bare på Helge og Tellef, som jeg skal hente i ettermiddag. Så skal hele B-laget på tur... OSL-HEL-OSL-LHR-DEN-JAC-DEN-DFW-LHR-OSL

Elgen var ikke happy da jeg avlyste turen, og enda sintere da han leste om blåbær-/druesaftsuppa man serverer på balja .. Han forlanger grundig smakstest fra Helge med tanke på evt. senere besøk.

Var en tur innom gullstua på OSL, men så ikke noe til reisefølget. Dere sitter altså i feil(tm) lounge?

Jaja, får prøve den alternative loungen på min neste tur.

Etappe 2......får vel ta en Mikkeller :)
c7d9bf5a86cdaeb6f52bc6a8ea5e6746.jpg

Ble lei av å sitte å kope hjemme i påvente av å dra, så dro likegodt.

1.etappe med #Ruters hvite til Jernbanetorget gikk greit, selv med billettkontroll der. Hadde billett idag [emoji1]

2.etappe starter nu..
f216dcc1893c8a42f009c6755e748e3e.jpg

På veg med en blå en fra Nettbuss. Må selvsagt vente på en forsinket buss fra Kongsvinger.

ImageUploadedByTapatalk1444400668.602579.jpg

Bom....forsøkte meg på NSB R11 til Eidsvoll. Akkurat som Flytoget er det snakk om ståplass.
Uansett en variert reisevei fra Prærien til steppene på Øvre Romerike.
Har brukt føtter, båt, trikk og tog
05d59e08990ae42fed28ac1a03333223.jpg

Står og blomstrer på spor 12 på Oslo S. Litt delay på tog L12 men har såpass greit med tid at jeg ikke er direkte bekymret. Noen andre herfra som er i nærheten?

For en gang skyld var det også kø i family track, så da gjorde det ikke noe og bare ha tilgang til Fast track

Ta nå endelig godt vare på den nye fuglen så den er i god shape til neste fredag da jeg skal prøve den ;-)
God tur alle sammen :fly

Litt bakpå tidsmessig her; hvor lenge blir folk i loungen/ når begynner ev. festivas ved gate´n ?

Pokker at guttungen har bursdag i morgen. Det har han jo hvert år. Ikke hvert år en splitter ny A350 kommer innom. Kos dere litt for meg også

Back