FIA 2012

Putte

ScanFlyer Blue
Slenger ut noen bilder fra Farnborough International Airshow 13/7-12.
Er ikke de beste bildene, men bedre enn ikke noe hvertfall. Har også prøvd meg litt på redigeringen, noe som heller ikke ble helt vellykket;)

Slenger de ut i tilfeldig rekkefølge.

IMG_0389.jpg

Untitled-8.jpg

Untitled-2.jpg

Untitled-1.jpg

ryeti.jpg

jhgfd.jpg

IMG_9957.jpg

IMG_9898.jpg

IMG_9860.jpg

IMG_9854.jpg

IMG_9744.jpg

IMG_9702.jpg

IMG_9695.jpg

IMG_9644.jpg

IMG_9561.jpg

IMG_9545.jpg

IMG_9509.jpg

IMG_9505.jpg

IMG_9463.jpg

IMG_0125.jpg

IMG_0110.jpg

IMG_0102.jpg

IMG_0058.jpg

IMG_0045.jpg

IMG_0008.jpg

ijuhg.jpg

hufgrds.jpg

fhd.jpg

eg.jpg

A380.jpg

4e.jpg

Her kommer en liten smakebit fra noe annet fly relatert som kommer senere, må bare få sortert litt fler av bildene;)

smakebit1.jpg

smakebit2.jpg

Håper dere likte bildene;)

Her var det mye flotte bilder :) Ser ut som om flyshowet var bra.Hvilke oppvisningsteam er det du har bilde av?

Her var det mye flotte bilder :) Ser ut som om flyshowet var bra.Hvilke oppvisningsteam er det du har bilde av?
The Blades og Breitling Jet Team ser det ut til.

Hva syns du om Farnborough i år? Har sett at endel på Uk Airshow Review var veldig misfornøyde.

Hva syns du om Farnborough i år? Har sett at endel på Uk Airshow Review var veldig misfornøyde.

Er mitt første flyshow så syntes det var ganske greit, men med veldig varierende og til tider MASSE regn så dreper jo det stemningen litt. Det flyvende showet ble gjort om litt og Red Arrows fløy ikke den dagen jeg var der, ikke så rart med veldig lavt skydekke osv.
Ellers så var dette på fredagen hvor alle hallene til bransjefolket holder åpent så man kunne ta en titt innom der, var også begrenset hvor mange personer som fikk kjøpe billetter:)

Hvordan det var på lørdag og søndag vet jeg ikke...

Back