Høres billigere ut å handle her i landet enn å legge innen en mellomlanding på over et døgn i utlandet.
Men ikke så moromt. I 'gamle dager' svippet man innom hovercraftterminalen i Malmø. De hadde Europas billigste taxfree.
Høres billigere ut å handle her i landet enn å legge innen en mellomlanding på over et døgn i utlandet.
Hvem sjekker om du har vært i utlandet i over 24 timer?Høres billigere ut å handle her i landet enn å legge innen en mellomlanding på over et døgn i utlandet.
Hvem sjekker om du har vært i utlandet i over 24 timer?
De forutsetter qt de også spør om hvor lenge man har vært i utlandet og krever dokumentasjon på dette. Sannsynlighet for det er lit null.Tollvesenet. Men det krever selvfølgelig at de stopper deg. De sjekket kanskje dette nøyere før ...
Har forresten sett at det ofte er en vakt till rett etter at man har passert slusen i tollen. Er det for å ta de som tar en seiersdans der?
De forutsetter qt de også spør om hvor lenge man har vært i utlandet og krever dokumentasjon på dette. Sannsynlighet for det er lit null.
Tollvesenet. Men det krever selvfølgelig at de stopper deg. De sjekket kanskje dette nøyere før ...
De forutsetter qt de også spør om hvor lenge man har vært i utlandet og krever dokumentasjon på dette. Sannsynlighet for det er lit null.
France is also considering a bill that would ban internal flights within the country that could be completed by a train ride in less than five hours.
Vi får håpe at noen ikke får ideer av dette ....
https://pointmetotheplane.boardinga.../?utm_source=BoardingArea&utm_medium=facebook
Vi får håpe at noen ikke får ideer av dette ....
https://pointmetotheplane.boardinga.../?utm_source=BoardingArea&utm_medium=facebook
Om han tok tog gjennom Tyskland må han regne med at togreisen hans ga mere CO2 enn hva en flyreise ville.Møtte en eldre herremann i helgen som hadde tatt tog 36 timer til sin destinasjon, kontra å fly. Han ville kun fly i jobb fremover, ikke privat. Turen innebar 7 bytter av tog, en overnatting i Hamburg og altså 36 timer totalt fra dør til dør. Selvfølgelig til en pris som var mye høyere enn fly.
Om han tok tog gjennom Tyskland må han regne med at togreisen hans ga mere CO2 enn hva en flyreise ville.
Om han tok tog gjennom Tyskland må han regne med at togreisen hans ga mere CO2 enn hva en flyreise ville.
Møtte en eldre herremann i helgen som hadde tatt tog 36 timer til sin destinasjon, kontra å fly. Han ville kun fly i jobb fremover, ikke privat. Turen innebar 7 bytter av tog, en overnatting i Hamburg og altså 36 timer totalt fra dør til dør. Selvfølgelig til en pris som var mye høyere enn fly.
Slike tjenester er vanligvis skapt for propaganda og de har ofte mange forutsetninger som ikke stemmer eller som de ikke informerer om. Ser fx at de for flyreiser legger til forurensing for lokal transport fra og til flyplass, mens de ikke tar med noe slikt for tog. Det ser heller ikke ut til at man har tatt med bidrag fra bygging og vedlikehold av jernbane er meget forurensende.Har du noen kilde for den påstanden? I dette scenarioet Hamburg-München får fly fem ganger høyere CO2-utslipp. Tar du med RFI eller "strålingspådriv" blir effekten av fly syv ganger høyere.
http://www.ecopassenger.org/bin/query.exe/en?L=vs_uic
Slike tjenester er vanligvis skapt for propaganda og de har ofte mange forutsetninger som ikke stemmer eller som de ikke informerer om. [...]
Og ikke glem at personen selv har et forbruk som gir økt forurensing da han ikke er hjemme, inkludert et ekstra hotellopphold.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.