Farnborough 2008

Med hvilket selskap - DY???!!!!

Tror jeg hiver meg på en tidlig flight til LHR og sikter på C-class!

Og big news!!
For første gang kommer en Speedy tripreport til å inneholde noe annet enn pølsefest!
Denne gangen skal vi faktisk ha med oss en meget hyggelig jente på turen også!! :D

Og C172 og BSSW må dele regningen på rommet sitt på 2 i stedet for 3! ;)

Med hvilket selskap - DY???!!!!

Tror jeg hiver meg på en tidlig flight til LHR og sikter på C-class!

Og big news!!
For første gang kommer en Speedy tripreport til å inneholde noe annet enn pølsefest!
Denne gangen skal vi faktisk ha med oss en meget hyggelig jente på turen også!! :D

Og C172 og BSSW må dele regningen på rommet sitt på 2 i stedet for 3! ;)

1. Da venter du/dere til jeg ankommer LHR kl 1850?

2. Hoy!!!! Da sprekker hele budsjettet mitt :p :D

1: Ikke faen! Da er jeg i gang med sjette pilsen inne i sentrum av London..

2: Du?? Du har jo fagbrev og alt! Hva med jeg som er fattig student da??

Flott det. Da kan du møte C172 på LHR når han kommer med toget fra STN. Det er der flybutikken er.
Kan få gjort flott spotting der også

2: Du?? Du har jo fagbrev og alt! Hva med jeg som er fattig student da??

Med den overtiden din så tror jeg at du tjener bedre enn meg!!!

Edit: Den der "fattig"-diskusjonen har vi hatt før Martin...
Flott det. Da kan du møte C172 på LHR når han kommer med toget fra STN. Det er der flybutikken er.
Kan få gjort flott spotting der også

Deal :)

Edit: Hvilken terminal kommer han til? Jeg må sannsynligvis innom T5 en liten tur etter ankomst

Last edited:
Jeg tok det biligste alternativ! 1200 kr T/R London. Spotter litt ved Hatton Cross og tar turen til Terminal 5 og kikker litt, besøker også en modell butikk ved Heatrow. Skal få laget en model av LN-ALE i metal. Ca 300 £. Blir mat på T5 og pilser litt på Farnborough.

Kan være spennende med værforholdene på de britiske øyer disse dager. Begge dager på RIAT (RAF Fairford) i helgen ble avlyst grunnet de store vannmengdene som kom ned!! Vi kjørte litt lenger vest på vei ned til søre deler av Wales tidligere i år, og skal si det kom ned mengder i løper av den snaue timen det holdt på. I følge MET Office blir det muligheter for å se solen mandag og tirsdag, men fra natten til onsdag henger det både en og to dråper under mørke skyer. Fra Fredag blir det slik i langtidsvarselet:

Rather cloudy over much of the UK with rain at times on Friday, though it will be drier and brighter in the south and east, but a little rain is still possible. Temperatures will be close to normal for the time of year. Remaining unsettled over the weekend with showers or longer spells of rain affecting many parts, with the brightest weather expected in the south and southwest. Breezy at times too, with temperatures near normal in the north and warm at times in the south. It may become more settled for a few days from Monday with a hint of some warmer drier weather possible, though the unsettled conditions may well return by the end of the week.

Med andre ord typisk britisk sommer, litt av alt og det på samme dag ;)

Tenker kanskje å hive meg på en i siste liten tur.:lol:
Kan reise med sas 0750 på Søndag den 20juli og vil da være på Farnborough kl 1130 . Airshow(Public display) begynner 1230 så det bør jeg rekke.
Aner ikke hvor jeg skal overnatte til mandag? Finnes det noen steder på LHR hvor man kan sove noen timer ? Tenker å ta 0720 flyet hjem på Mandag. Alternativt om det finnes et greit B&B sted i nærhetn av Heatrow? Tips motas med takk.
mvh Terje

Last edited:
Back